تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819015253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در ورزقان، سراب و بستان آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اداره کل هواشناسی پیش بینی کرد؛ احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در ورزقان، سراب و بستان آباد اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه بارشی به استان و کاهش محسوس دما طی ساعات آینده و احتمال بارش برف و تگرگ خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۵ مهر ساعت 07:44

خبرگزاری پانا+احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی در ورزقان، سراب و بستان آباد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،  براساس اطلاعیه شماره 30 اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در روزهای پنج شنبه و اوایل جمعه شاهد بارش های پراکنده ای در استان خواهیم بود که تاثیر این سامانه بیشتر در نواحی شرقی و شمالی احساس خواهد شد که از بعدازظهر جمعه شاهد نفوذ سامانه پرفشار قوی و فعال به استان خواهیم بود که به موجب آن ابرناکی، وزش باد و ریزش باران و همچنین کاهش محسوس دما( حدود 10 – 4 سانتی گراد) اتفاق می افتد. که در نواحی مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات برف و همچنین وقوع پدیده مه در نواحی کوهستانی دور از انتظار نیست که در روز شنبه نیز با افزایش بارش ها سیلابی شدن مسیل ها و آب گرفتگی معابر پیش بینی می شود.
/ توصیه های هواشناسی کشاورزی/ رسیدگی به بهداشت باغات ومزارع و جمع آوری اندام های آلوده و میوه های آلوده به آفات و انهدام آنها به منظور کاهش جمعیت آفات وبیماریهای گیاهی درسال آینده ؛هدایت آبهای حاصل از بارندگی به مزارع وباغات به منظور غرقاب برای آبشویی ومبارزه با آفالت و بیماری ها وعلفهای هرز، پایش دمای گلخانه ها و جلوگیری ازافت دما و جبران نوردرگلخانه ها ، جمع آوری محصولات باغی وزراعی به منظور جلوگیری از سرمازدگی آنها به خصوص درشهرستان های ورزقان، سراب و بستان آباد؛ استفاده از ضد یخ وخالی نمودن پمپ موتور آبها با توجه به افت دما در مناطق مستعد .
براساس این پیش بینی در4 روز آینده گرمترین شهرهای استان ، ملکان وبناب باحداکثر 23درجه وسردترین شهرهای استان ، سراب و ورزقان با حداقل منهای 2 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. /پنج شنبه 23/7/94 / کمی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابرودر برخی نواحی به ویژه نواحی شرقی و شمالی استان رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات برف /جمعه 24/7/94/ کمی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابرورگبار باران ورعد وبرق و دربرخی نواحی مه و در نواحی مستعد تگرگ ودرارتفاعات برف /شنبه 35/7/94 /کمی تا نیمه ابری به تدریج افزایش ابرورگبار باران و رعد و برق و در برخی نواحی مه ، درنواحی مستعد تگرگ ودرارتفاعات برف .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن