تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش عراق 200 کیلومتر را از اشغال تروریست ها پاکسازی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران – ایرنا- فرمانده نیروهای مرزبانی عراق٬ روز پنجشنبه از پاکسازی 200 کیلومتر از نوار مرزی این کشور با عربستان و اردن از اشغال تروریست ها خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری «سومریه نیوز» به نقل از «عبدالکریم عامری» فرمانده نیروهای مرزبانی عراق٬ ارتش و نیروهای مرزبانی این کشور همچنین یک صد و چهار بشکه مواد منفجره را در این مناطق کشف و منهدم کرده اند.
در تحولات دیگر عراق یک مقام مسئول در استانداری انبار اعلام کرد٬ ارتش و نیروهای مردمی بخش های مین گذاری شده در غرب و شمال رمادی را پاکسازی کرده اند و آماده آغاز عملیات آزاد سازی این شهر هستند.
همچنین یک سرکرده داعشی به همراه هفت تن از معاونانش در غرب رمادی به هلاکت رسیدند.
فرمانده اتاق عملیات جزیره و صحرا روز پنجشنبه اعلام کرد: سرکرده تونسی داعش به همراه هفت تن از معاونانش در غرب عراق کشته شدند.
سرلشکر علی ابراهیم دبعون در گفت وگو با سومریه نیوز گفت: جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش امروز (پنجشنبه) مقر فرماندهی گروهک تروریستی داعش را در ناحیه کبیسه از توابع شهرستان هیت در 70 کیلومتری غرب شهر رمادی را هدف قرار دادند.
به گزارش منابع خبری عراقی، در این حملات «ابودجانه تونسی» امیر خودخوانده تونسی تبار داعش به همراه شماری از معاونانش از جمله سعود الحربی عضو عربستانی داعش به هلاکت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۶مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن