تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814681272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم نگران مصرف مرغ نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۳ب.ظ)
مردم نگران مصرف مرغ نباشند موج - رئيس سازمان دامپزشکي کشور گفت: در توليد مرغ، چيزي به عنوان هورمون نه مصرف و نه تزريق مي‌شود و مردم بدون هيچ تشويش و نگراني، مرغ‌هاي عرضه شده در مراکز مجاز عرضه و فروش را مصرف کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي خلج اظهار داشت: از نظر علمي و عملي، مصرف هورمون در پرورش مرغ امکان پذير نيست و تنها تزريقي که به مرغ انجام مي‌شود واکسني است که به جوجه‌هاي يک روزه در محل جوجه کشي تزريق مي‌شود که روشي معمول در پيشگيري و کنترل بيماري‌هاست.
وي با اشاره به کمپين شکل گرفته در برخي فضاهاي مجازي با عنوان مرغ نخوريم تاکيد کرد: اين کمپين از روي جهل شکل گرفته و اغراضي دارد که در باره آن دستگاه‌هاي مسوول بايد درباره سلامت مرغ و چگونگي شکل گيري چنين کمپين‌هايي اطلاع رساني کنند.
رئيس سازمان دامپزشکي کشور با اشاره به نظارت 6 هزار و 500 نفر از کادر سازمان دامپزشکي و 23 هزار کادر فني غير دولتي در کنار همه عوامل و کارشناسان بخش توليد بر همه مراحل توليد از مزرعه تا عرضه افزود: اين نظارت و پايش در بخش توليد و عرضه مرغ هم اعمال مي‌شود و با اطمينان مي گويم مردم عزيز ما آنچه را در مراکز مجاز عرضه مي‌شود، مي‌توانند بدون هرگونه نگراني مصرف کنند.
وي افزود: صنعت مرغ و تخم مرغ کشور با توليد دو ميليون تن مرغ و 930 هزار تن تخم مرغ در سال، توليدي انبوه دارد که خوشبختانه با سرمايه گذاري مناسب، وضعيت مناسبي دارد.
مهدي خلج تاکيد کرد: علاوه بر ايران، کشورهاي وارد کننده هم به طور دقيق نظارت خوبي بر روي محصولات توليدي بازار ايران دارند و تاکنون مطلبي درباره کيفيت نامناسب توليدات دامي در ايران بيان نشده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن