تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک بازیگر ایرانی با سلطان سلیمان همبازی شد!!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: همایون رشادی در درامی عاشقانه به نام “علی و نینو” ساخته “آصف کاپادیا” فیلمساز هندی تبار متولد لندن در برابر “خالد ارگنچ” بازیگر ترک که بیش از هر چیز بخاطر ایفای نقش “سلطان سلیمان” شناخته می شود ایفای نقش کرده است.
فیلم جدید همایون ارشادی همایون ارشادی بازیگر بااخلاق سینمای ایران که در سال های اخیر تجربیات بین المللی متفاوتی هم داشته و در آثاری چون “بادبادک باز”، “آگورا” و “سی دقیقه بعد از نیمه شب” بازی کرده است در تازه ترین تجربه بازیگری بین المللی خود با بازیگر کاراکتر “سلطان سلیمان” همبازی شده است.

ارشادی در درامی عاشقانه به نام “علی و نینو” ساخته “آصف کاپادیا” فیلمساز هندی تبار متولد لندن در برابر “خالد ارگنچ” بازیگر ترک که بیش از هر چیز بخاطر ایفای نقش “سلطان سلیمان” شناخته می شود ایفای نقش کرده است.

“علی و نینو” که محصول انگلستان است و با بودجه ۲۰ میلیون دلاری ساخته شده است داستان دو نوجوان از طبقه مرفه اجتماع آذربایجان را در سالهای پیش از جنگ جهانی اول روایت می کند.

نمایی از پشت صحنه علی و نینو
نمایی از پشت صحنه علی و نینو

  یک عاشقانه پردردسر “علی” و “نینو” که اولی مسلمان است و دومی مسیحی در آذربایجان پیش از جنگ جهانی زندگی آرام خود را می گذرانند. این دو عاشق یکدیگرند و علیرغم بی میلی خانواده هایشان به دنبال فراهم آوردن شرایط ازدواجند.

البته که در نهایت با هم ازدواج می کنند و در همان اولین ماه های ازدواج است که تناقضات طرفین شکل می گیرد.

تفاوتهای فرهنگی مشکل ساز میشود نینو به هنگام گذراندن ماه عسل درمی یابد که اختلافات اعتقادی او و همسرش علی بیشتر از آن است که فکرش را می کرد.

نینو در فرهنگی بزرگ شده که به روابط آزادانه اعتقاد دارد ولی علی متعلق به یک خانواده بسته است. علی از همسرش شمایل یک زن مطیع را می خواهد که فقط در خانه به رتق و فتق امور بپردازد اما نینو بانویی اجتماعیست که علاقه دارد به حضور در فعالیتهای اجتماعی.

امتداد تقابلات این زوج جوان به بروز جنگ جهانی اول می رسد و دیگر همه چیز در حادترین شرایط قرار می گیرد.

عکس همایون ارشادی
عکس همایون ارشادی

  ماه عسل در ایران فیلمبرداری “علی و نینو” در آذربایجان و ترکیه انجام شده است. جالب است که در بخشی از فیلم شخصیت های اصلی داستان برای گذراندن ماه عسل به ایران سفر می کنند؛ البته که تمامی نماهای مربوط به ایران نیز در کشور آذربایجان فیلمبرداری شده است.

فیلمنامه این درام عاشقانه توسط “کریستوفر همپتون” و با گرته برداری از رمانی پرفروش نوشته “کوربان سعید” نوشته شده است.



این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن