تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معدنچی همچنان روی نوار برد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معدنچی همچنان روی نوار برد
چهره سه تیم حاضر در نیمه‌نهایی هفته پایانی فیوچرز تهران مشخص شدند.

معدنچی همچنان روی نوار برد
به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: هفته نهم رقابت‌های تنیس فیوچرز ایران در بخش دو نفره، عصر امروز با برگزاری سه دیدار در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد و تیم‌های پیروز به نیمه‌نهایی صعود کردند.


در این بازی‌ها که از ساعت 12:30 در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد زوج  محمد مهذب‌نیا و الوارز گژمان در دیداری نزدیک نتیجه را دو بر صفر به زوج پتی و ویبرت واگذار کردند و از صعود به چهار تیم نهایی این رقابت‌ها بازماندند.


در دیگر دیدارها فروج فن‌کات و معدنچی که در هفته دوم به مقام نائب قهرمانی رسیده بودند با پیروزی دو بر صفر بر زوج ژاپنی به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. همچنین زوج عرفان گل احمد و آرش گلچینی به دلیل کنارکشیدن  حریف ایتالیایی به جمع چهار تیم صعود کردند.
فردا و در ادامه این رقابتها زوج تونی آندرویچف بخت نخست قهرمانی و سینا مقیمی تنیسور زیر 14 ساله کشورمان به مصاف زوج سورچنگو روس و یاکاشویلی گرجستانی می‌رود و چهره دیگر تیم صعود کننده به مرحله بعد را مشخص خواهد کرد.


همچنین در مرحله یک هشتم نهایی تنیس انفرادی چهار تنیسور کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند تا بتوانند با پیروزی در دیدارشان، جمع امتیازهای خود را افزایش دهند.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری







۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن