تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر مصر ميسترال ها را بخرد تجهيزات روسي روي آن باقي مي ماند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اگر مصر ميسترال ها را بخرد تجهيزات روسي روي آن باقي مي ماند
مسئول فرانسوی تصریح کرد روسیه می تواند هند یا مصر را به عنوان خریداران این ناوها بپذیرد و قاهره از بخت بیشتری برخوردار است، مقامات روسیه این موضوع را مذاکرات در مورد لغو قرارداد با فرانسه بیان کردند.
کد خبر: ۵۳۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۷ - 15 September 2015


نشریه دیفنس نیوز Defense News گزارش داد در صورتی که ناوهای میسترال که فرانسه به سفارش روسیه آنها را ساخت اما از تحویل آن خودداری کرد، اگر توسط مصر یا هند خریداری شوند ، تجهییزات روسی آن جدا نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه اینترنتی نشریه دیفنس نیوز به نقل از یک مقام فرانسوی اعلام کرد مسکو اعلام کرده است در صورتی که ناوهای میسترال به مصر فروخته شود، تجهیزات روسی مستقر شده بر روی این ناوهای بالگردبر ممکن است، جدا نشود.

مسئول فرانسوی تصریح کرد روسیه می تواند هند یا مصر را به عنوان خریداران این ناوها بپذیرد و قاهره از بخت بیشتری برخوردار است، مقامات روسیه این موضوع را مذاکرات در مورد لغو قرارداد با فرانسه بیان کردند.

مقام فرانسوی همچنین خاطر نشان کرد تصمیم برای جدا نکردن تجهیزات مستقر در این ناوها گواهی بر روابط خاص نظامی مصر و روسیه است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی این نشریه، اگر هند، اصلی ترین خریدار تجهیزات دفاعی روسیه ، نیز تصمیم به خرید این ناوها بگیرد، مسکو مخالفتی در این خصوص نخواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن