تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819111180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۲ دوربین نظارت تصویری در جاده های استان البرز نصب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


۲۲ دوربین نظارت تصویری در جاده های استان البرز نصب شد استان‌ها > البرز - به گزارش مهر، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز با اعلام اینکه تعداد ۴۲ دستگاه تردد شمار در۲۱ نقطه از محورهای استان نصب شده است، گفت: ۲۲ دوربین نظارت تصویری در جاده های استان البرز نصب شد.

قاسم باقری اظهار کرد: با فعالیت ۲۶ شرکت مسافربری در استان البرز از ابتدای تابستان امسال تا کنون آمار تردد مسافران به میزان ۴۸۹ هزار و ۹۴۹ نفر بوده است.
باقری گفت: ۱۱ دوربین در محور کرج چالوس، ۹ دوربین در آزادراه تهران - کرج - قزوین، یک دوربین در محور قدیم کرج - قزوین و یک دوربین در محور اشتهارد بویین زهرا که در مجموع تعداد ۲۲ دوربین نظارت تصویری در استان نصب شده است.
مدیر کل حمل و نقل پایانه ها افزود: تعداد ۴ ایستگاه ثبت پلاک در آزادراه کرج - قزوین و ابتدا و انتهای محور کرج چالوس قرار دارد.
باقری در پایان آمار تردد در محورهای مواصلاتی استان البرز از ابتدای شهریور تا ۱۴ شهریور را در آزادراه کرج - تهران و بالعکس ۳ میلیون و ۱۵ هزار و ۶۷۴ نفر، در آزادراه کرج - قزوین و بالعکس ۲ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۴۱۵ نفر، و در محور کرج- چالوس و بالعکس ۴۴۹ هزار و ۱۰۴ نفر اعلام کرد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 16 شهریور 1394 - 11:40:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن