تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجهز کردن محورهاي مواصلاتي شهرها به ست‌هاي امداد و نجات/ ضرورت حمايت از شهرهاي کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۵۰ب.ظ)
معاون وزير کشور در لرستان: مجهز کردن محورهاي مواصلاتي شهرها به ست‌هاي امداد و نجات/ ضرورت حمايت از شهرهاي کوچک موج - معاون عمراني و توسعه امور شهري و روستايي وزارت کشور گفت: با توجه به مصوبات مجلس شوراي اسلامي، سياست اين وزارتخانه در حمايت از شهرهاي کوچک و متوسط در سال 94 و پس از آن نيز ادامه مي يابد.
به گزارش خبرگزاري م1وج از خرم آباد، هوشنگ خندان دل در همايش شهرداران استان لرستان درخرم آباد، گفت: سال گذشته به اين استان سفر کردم ساخت چند پروژه در دستور مديريت ارشد استان بود که امسال اين پروژه‌ها به سرانجام رسيده است.
وي افزود: محورهاي مواصلاتي، راه‌آهن و فرودگاه دو پروژه مهم استان لرستان بود که بين استان و مناطق ديگر مي تواند نقش مهمي در توسعه استان داشته باشد.
خندان دل، پر شمار بودن نيروي انساني در شهرداري هاي کشور را از مشکلات اين نهاد دانست و گفت: يک بررسي نشان مي دهد بين سه تا پنج برابر حد نياز در شهرها، نيروي انساني وجود دارد که اين به معناي زياد بودن هزينه هاي جاري شهرداري هاست و همين امر موجب شده که شهرداري ها ناگزير شوند به جاي خدمات عمراني، منابع مالي خود را صرف پرداخت حقوق کنند.
هوشنگ خندان دل تصريح کرد: تمرکز بيش‌ازحد نيروي انساني مشکلاتي ازجمله فساد اداري و مالي به وجود مي‌آورد.
معاون وزير کشور گفت: شمار زياد نيروي انساني شهرداري ها به کاهش کارآمدي و پايين ماندن دريافتي کارمندان منجر مي شود و از سوي ديگر، پرداخت پايين به يک کارمند که با مردم در ارتباط است نگراني ايجاد روابط ناسالم اقتصادي را در پي دارد.
وي اضافه کرد: در بحث تراکم بيش‌ازحد نيرو در شهرداري‌ها از طرف نمايندگان طرحي تهيه شد که هدف اصلي آن ساماندهي نيروي انساني بودکه مورد موافقت دولت قرار گرفت ولي اين طرح در صحن مجلس با ابهاماتي مواجه شد که اميد است با رفع آن در آينده نزديک زمينه رفع مشکلات شهرداري‌ها فراهم شود.
وي با تأکيد بر تقويت آتش‌نشاني‌ها خدمات شهرداري ، گفت: تقويت شهرداري از جهت آتش‌نشاني بايد در اولويت برنامه ها قرارگيرد.
خندان دل بيان کرد: بايد به شهرهاي کوچک و متوسط فرصت عرضه کردن ظرفيت هاي خود به مردم بدهيم تا ميزان مهاجرت از شهرهاي کوچک به شهرهاي بزرگ کاهش يابد.
اين مقام وزارت کشور اظهار کرد:درسال جاري و با هماهنگي مجلس شوراي اسلامي،شهرهاي تا 50 هزار نفر جمعيت از کمک هايي مانند ماشين آلات، قير با بهاي نصف قيمت و کمک هاي مالي برخوردار شدند.
وي گفت: در مقطع کنوني، تعدادي از ماشين آلات مورد نياز اين شهرها آماده توزيع است و تا آخر سال نيازمندي هاي ماشين آلات شهرهاي کوچک را تامين خواهيم کرد.
معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور گفت: قرار است شهرهايي که در مسير جاده‌هاي اصلي و محورهاي مواصلاتي قرار دارند را به ست‌هاي امداد و نجات و آتش‌نشاني مجهز کنيم ، چون جزواولين کساني هستند که در مواقع حوادث در منطقه حضور دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن