تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813353415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشته‌های مدال‌آور در تقسیم بودجه المپیک در اولویت باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رشته‌های مدال‌آور در تقسیم بودجه المپیک در اولویت باشد
کد خبر: ۵۲۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ - 12 August 2015


عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان به این‌که مجلس آمادگی افزایش بودجه سال آینده کمیته ملی المپیک را دارد معتقد است که رشته‌های مدال‌آور در المپیک 2016 باید در تقسیم این بودجه در اولویت قرار گیرند.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت مسابقات المپیک بیان داشت: اگر دولت بودجه‌ای فراتر برای مسابقات المپیک درنظر گرفته بود باید در بودجه امسال می‌آورد؛ اما حال که این کار را نکرده، سال دیگر که المپیک برگزار می‌شود دولت باید در بودجه 95 این امر را لحاظ کند و کارش را پیش برد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: بودجه کمیته ملی المپیک در سال 94 بسته و معلوم شده که چقدر است و در کمیسیون تلفیق هم تایید شده و در این حالت دولت باید کمک کند که صددرصد اختصاص یابد یا این که بخشی از آن تخصیص پیدا کند زیرار در شرایط کنونی نمی‌توان بودجه‌ای فراتر از بودجه تعریف شده را تخصیص داد چراکه قالب آن مشخص است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: باید دید برای سال آینده دولت چه برنامه‌ای برای المپیک دارد تا مجلس هم کمک کند.

نعمتی در پاسخ به این‌که بودجه برچه مبنایی باید به فدراسیون‌ها تعلق گیرد٬ گفت: رشته‌های مدال آور را باید در اولویت قرار داد زیرا المپیک این نیست که تنها حضور پیدا کنیم و نتیجه مهم نباشد بلکه در المپیک بحث مدال آوری مهم است بنابراین باید در رشته‌هایی مثل تکواندو٬کشتی٬جودو٬وزنه‌برداری و دوومیدانی سرمایه‌گذاری شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه ورزش در کشور ما غریب است اما باید تلاش کنیم خودش را بیشتر نشان دهد، خاطر نشان کرد: المپیک قله ورزش قهرمانی است و در این زمینه هرچقدر مدال‌ها را افزایش دهیم امید در جامعه نیز افزایش خواهد یافت و جوانان بیشتر به سمت ورزش و سلامتی تشویق می‌شوند٬المپیک هر 4سال یکبار انجام می شود و اتفاق بزرگی است که قطعا این موضوع ارزشمند است.

به گزارش خانه ملت٬ با توجه به اینکه رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته‌های مختلف آغاز شده و ورزشکاران کشورمان در مسابقات مختلف برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند، دولت بودجه مصوب 23 و نیم میلیارد تومانی را به حساب کمیته ملی المپیک واریز کرده است.

اما اعتقاد بسیاری از رؤسای فدراسیون‌ها بر این بوده که اگر قرار است دولت بودجه‌ای فراتر را برای فدراسیون‌ها به منظور المپیک درنظر بگیرد بهتر است امسال که سال آمادگی وکسب سهمیه برای رشته‌های مختلف است به این کار اقدام کند که البته با توجه به این‌که بودجه ورزش امسال لحاظ شده امکان افزایش آن وجود نداشته و اگر بنا باشد بودجه بیشتری درنظر گرفته شود هم باید این امر در بودجه سال آینده صورت پذیرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن