تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخليه و بارگيري حدود 880 هزار تن انواع کالاي نفتي و غيرنفتي در بندر کيش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۳:۵۱ق.ظ)
تخليه و بارگيري حدود 880 هزار تن انواع کالاي نفتي و غيرنفتي در بندر کيش موج- مدير اداره بندر و دريانوردي کيش از تخليه و بارگيري حدود 880 هزار تن انواع کالاي نفتي و غيرنفتي در تنها بندر جزيره مرجاني خليج‌فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود قنبري، مدير اداره بندر و دريانوردي کيش، ضمن تشريح عملکرد بندر تجاري کيش در بخش‌هاي کالا و مسافر طي چهار ماهه سال 94، گفت: طي مدت يادشده، در مجموع 877 هزار و 863 تن انواع کالا در جزيره کيش تخليه و بارگيري شد.
وي اضافه کرد: از اين ميزان، 776 هزار و 362 تن کالاهاي غيرنفتي و 101 هزار و 501 تن به آن کالاهاي نفتي اختصاص دارد که در بخش نفتي 11 درصد افزايش داشته است.
قنبري سهم عمليات مربوط به صادرات و واردات کالاي غيرنفتي در اين بنادر را 34 هزار تن عنوان کرد و افزود: از اين ميزان، 32 هزار تن مربوط به فعاليت‌هاي واردات و 2 هزار تن نيز به صادرات اين کالاها اختصاص دارد.
مدير اداره بندر و دريانوردي کيش حجم عمليات کابوتاژ کالاهاي غيرنفتي در اين بندر از ابتداي سال 742 هزار و 793 تن اعلام کرد.
وي با اعلام اين که جزيره کيش به عنوان يکي جزاير داراي جاذبه‌هاي متنوع گردشگري دريايي و تجاري هر ساله پذيراي خيل عظيمي از مسافران دريايي از اقصي نقاط ايران است، گفت: در چهار ماه سال جاري، در مجموع 215 هزار و 40 نفر مسافر در اين جزيره جابجا شدند.
مدير اداره بنادر و دريانوردي کيش خاطرنشان کرد: تردد شناورها در اين جزيره به پنج هزار و 281 فروند رسيد که 3 درصد بيشتر از سال گذشته است.
قنبري در پايان اضافه کرد: طي سال جاري، 106 هزار و 642 نفر سفر از طريق شناورهاي تفريحي نيز از بندر اين جزيره جابه‌جا شدند که 26 درصد بيشتر از سال گذشته است.
لازم به ذکر است، بندر کيش با بهره‌مندي از 14 پست اسکله داراي ظرفيت اسمي سالانه بيش از 4 ميليون تن و ظرفيت جابه‌جايي 730 هزار مسافر دريايي در سال است.
يادآور مي‌شود، اين بندر با آبخور حداکثري 10 متر قابليت پهلو دهي کشتي‌هايي تا ظرفيت 15 هزار تن است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن