تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت به داد ملت برسد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: علیرضا خسروی گفت: دولت قبل نقدینگی را با ۴۹۲ هزار میلیارد تومان تحویل داد، اما در این ۲ سال نقدینگی به ۸۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. باید به داد این ملت برسید.

به گزارش تراز ، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمد علی پور نماینده مردم ماکو و چالدران با تبریک روز خبرنگار در تذکر شفاهی خود گفت: به وزیر نفت تذکر می‌دهم که مردم محروم چالدران به دلیل سردسیر بودن منطقه در طول سال مجبور هستند ۹ ماه از وسایل گرمایشی استفاده کنند.

وی ادامه داد: براساس متن قانون هدفمندی یارانه‌ها تعرفه گاز و برق مناطق سردسیر و گرمسیر در طول زمستان و تابستان، می‌بایست ارزان‌تر باشد که اخیراً دولت این تعرفه را حذف کرده و چالدران با سایر مناطق کشور یکسان لحاظ شده است.

نماینده مردم ماکو و چالدران با بیان اینکه دولت به چه دلیل یارانه ثروتمندان را حذف نمی‌کند، تصریح کرد: نباید به مناطق محروم و سردسیر از لحاظ تعرفه‌های انرژی فشار وارد نمود و نباید فراموش کرد مردم منطقه چالدران در پرداخت قبض گاز به مشکل جدی روبرو هستند.

علی‌پور در تذکراتی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و کشور افزود: اخیرا وزارت کشور دستورالعملی به استان‌ها ارسال کرده که استان‌های مرزی لحاظ محرومیت به سه بخش تقسیم شده‌اند. مراکز شهرستان های مرزی آذربایجان غربی و کرمانشاه از لیست شهر محروم حذف شده و حق محرومیت کارمندان و فرهنگیان دولت حذف شده که این ظلم بوده و از دستگاه های ذی ربط در خواست رسیدگی دارم.

وی گفت: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به وضعیت سنی مربیان پیش‌دبستانی که سابقه خدمتی تا ۱۶ سال را نیز دارند، توجه نشده و محدودیت سنی که در شرایط آزمون وجود دارد، باعث محرومیت آنان از استخدام می‌شود، بنابراین باید به این موضوع رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: پول گندم گندمکاران باید سریعاً پرداخت شود و این تاخیر در پرداخت پول کشاورزان با شعار حمایت از تولید داخلی منطبق نیست.

در ادامه علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان نیز در تذکر شفاهی، گفت:‌ مقام معظم رهبری در مورد برجام فرمودند برای تصویب این متن یک مسیر قانونی پیش بینی شده ای وجود دارد که باید این مسیررا طی کرد و خواهیم کرد، اما این روزها اظهارنظرهای متفاوتی شنیده می شود؛ هرچند که میثاق ما قانون اساسی بوده و اصل ۱۲۵ و ۷۷ تکلیف همه ما را مشخص نموده است.

نماینده مردم مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی، افزود:‌ به وزیر کشور در مورد ارتقاء فولاد محله تذکر داده  و از هیات رئیسه درخواست تسریع طرح سوال در صحن علنی را دارم، همچنین از وزیر جهاد کشاورزی در مورد بررسی و خرید تضمینی گوشت از عشایر غیور که به حق ذخیره انقلاب هستند را دارم زیرا این روند که تولید گوشت برای عشایر ۱۳ هزار تومان و فروش آن ۸ هزار تومان است با اقتصاد مقاومتی منافات دارد.

وی به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:‌عمل به قانون در مورد استخدام پیش دبستانی ها با اطلاعیه ها و دستور العمل ها عملا طور دیگری رقم می خورد که به صلاح شما و وزارتخانه مربوطه نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: دولت نهم و دهم نقدینگی را با ۹۲ هزار میلیارد تومان تحویل گرفت و با ۴۹۲ هزار میلیارد تومان تحویل داد، اما در این ۲ سال نقدینگی به ۸۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که باید به داد این ملت برسید.


منبع: مهر



زمانبندی انتشار: 18 مرد 1394 - 17:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن