تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نباید در تعلیم و تربیت صرف آموزش و تربیت علمی مد نظر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس: نباید در تعلیم و تربیت صرف آموزش و تربیت علمی مد نظر باشد خبرگزاری پانا: معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: در تعلیم و تربیت صرف آموزش و تربیت علمی نباید مد نظر باشد ، بلکه باید به اهداف زیستی و تربیت بدنی هم توجه شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ مرداد ساعت 17:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ملک پور در مراسم رونمایی از پیراهن تیم های ورزشی دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات ورزشی دانش آموزی کشوری اظهار داشت: هدف غایی تعلیم و تربیت اسلامی تربیت عبد صالح و نزدیک شدن انسان به مقام خلیفه الهی شدن است که به همین منظور سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده است .
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف مستلزم تعامل همه ابعاد و عوامل تعلیم و تربیت با یکدیگر است و باید در یک راستا گام بردارند، گفت: در تعلیم و تربیت صرف آموزش و تربیت علمی نباید مد نظر باشد ، بلکه باید به اهداف زیستی و تربیت بدنی هم توجه شود و بررسی کنیم که چگونه می توان از تمامی ظرفیت ها استفاده نمود نه به طور دفعتی و بر اساس نیاز.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم به تمامی ابعاد آموزشی و پرورشی توجه داشته باشیم ، گفت: باید این باور را داشته باشیم که در تحقق اهداف زیستی و سلامت می توانیم از امکانات تربیت بدنی و جاذبه آن و علاقه دانش آموزان به ورزش استفاده نموده و در راستای توسعه سوادآموزی نیز از آن بهره مند شویم .
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم انعقاد تفاهم نامه در این زمینه خاص گفت: لازم است این تفاهم نامه در جهت همکاری مستمر و مداوم سوادآموزی و تربیت بدنی برای انجام رسالت هردو حوزه منعقد شده و با توجه به اثر بخشی و جذابیت فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی باید تلاش کنیم تا از این موقعیت به خوبی بهره برداری نماییم .
ملک پور همچنین با اشاره به اعتبارات خوب حوزه سواد آموزی گفت: باید با تدبیر برای این اعتبارات برنامه ریزی کنیم و در جهت تحقق اهداف این حوزه با سرمایه گذاری و هزینه کردن در حوزه تربیت بدنی واز طریق مسابقات و فعالیت های ورزشی که مورد توجه است گام های موثرو مستمری را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ سواد و سواد آموزی برداریم .
شایان ذکر است در پایان از پیراهن ورزشی تیم های دانش آموزی استان ، اعزامی به مسابقات کشوری که شعار « سواد کلید تفکر » بر روی آن حک شده است توسط معاونین سوادآموزی و تربیت بنی و سلامت آموزش و پرورش فارس رونمایی شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن