تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري مديران استاني براي تحقق رشد اقتصادي و فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱۲ب.ظ)
معاون حقوقي و پارلماني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خواستار شد: همکاري مديران استاني براي تحقق رشد اقتصادي و فرهنگي موج - قم - معاون حقوقي و پارلماني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خواستار هماهنگي مديران استاني با مديران فرهنگي براي رشد اقتصادي و فرهنگي استان شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون حقوقي و پارلماني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در جلسه تکريم و معارفه مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم که در سالن شهيد آويني اين اداره کل برگزار شد، با اشاره به اين که برنامه‌هاي فرهنگي بسياري در طول سال در سراسر کشور برگزار مي‌شود، گفت: برگزاري جشنواره امام رضا (ع) يکي از اين برنامه‌ها است.
وي افزود: جشنواره امام رضا (ع) در سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) آغاز مي‌شود که اين جشنواره در 200 نقطه از جهان برگزار خواهد شد و 500 نفر از بزرگان حوزه‌هاي علميه و دانشگاه‌ها از داوران اين جشنواره خواهند بود.
حسين نوش‌آبادي با اشاره به اين که هدف اين جشنواره تبيين سبک زندگي اسلامي است، خاطرنشان کرد: اين جشنواره همچنين به ايجاد رفاه و همبستگي بين همه فرق و مذاهب اسلامي مي‌پردازد.
وي با اشاره به اين که قم مرکز جهان تشيع است گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم مي‌تواند در راستاي خدمت به اهالي فرهنگ از وجود مراجع تقليد و حوزه علميه استفاده کند.
نوش‌آبادي افزود: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از وجود طلاب و اساتيد حوزه علميه استفاده مي‌شود تا به نوعي بتوانيم از اين پشتوانه علمي و فقهي در راستاي فعاليت‌هايمان استفاده و بهره‌مند شويم.
وي با اشاره به انتظارات مديران فرهنگي از مسوولان حوزوي گفت: اميدواريم مديران حوزوي مانند گذشته ياري‌دهنده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي باشند تا به اين وسيله بتوانيم در جنگ نابرابر فرهنگي با دشمنان پيروز شويم.
اين مسوول فرهنگي با اشاره به اين که در هيئت نظارت بر مطبوعات، شورا و مميزي کتاب و مميزي فيلم از حضور علماي حوزه علميه قم استفاده مي‌شود، تاکيد کرد: نقش علما در تصميم گيري‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي کاملا محسوس و آشکار است.
نوش آبادي با اشاره به اين که رويکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اين است که سبک و سيره زندگي اسلامي را به تصوير بکشد، گفت: با استفاده به ابزارهاي جديدي که داريم و با توجه به گذر زمان و امکانات موجود روز با روش‌هاي نوين بايد اين رسالت را انجام دهيم.
معاون حقوقي و پارلماني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: يکي از ظرفيت‌هايي که در استان مي‌توان از آن استفاده کرد، استفاده از ظرفيت اقتصادي و فرهنگي است و در اين خصوص شهرک چاپ و نشر در قم ساخته شده است.
نوش‌آبادي با اشاره به همکاري و هماهنگي مديران استاني با يکديگر، گفت: ما امروز نيازمند ارتباط مديران استان با مديران فرهنگي هستيم.
وي با اشاره به حضور حجت الاسلام و المسلمين دانشي در قم گفت: ايشان فردي با سابقه و از افراد باسابقه در زمينه هنري و روزنامه نگاري است که مي توانند در قم اقدامات گسترده اي انجام دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن