تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشتمین همایش مهندسی محیط زیست در دانشگاه تهران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آذر ماه؛ هشتمین همایش مهندسی محیط زیست در دانشگاه تهران برگزار می شود تهران - ایرنا- با هدف نیل به اهداف کلان سند چشم انداز کشور، هشتمین همایش مهندسی محیط زیست آذرماه امسال در دانشگاه تهران برگزار می شود.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، امروزه مهندسی محیط زیست به عنوان یکی از اولویت های مهم علمی در دنیا مطرح بوده و در حال پیشرفت روزافزون است.
براین اساس، هشتمین همایش مهندسی محیط زیست با همکاری دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و توسعه پایدار شهرداری تهران، با هدف ایجاد بستری مناسب جهت ارائه دستاوردهای زیست محیطی پژوهشگران و صنعتگران، برقراری تعامل سازنده بین دست اندرکاران این بخش و ارتقا کلان سطح محیط زیست کشور در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.
برگزاری هفت دوره همایش مهندسی محیط زیست با استقبال و حضور بیش از یک هزار نفر از کارشناسان، متخصصان، دست اندرکاران، اساتید و دانشجویان حوزه محیط زیست کشور در محل دانشگاه تهران، برگزار کنندگان این گردهمایی را بر آن داشت تا با هشتمین همایش ملی و نمایشگاه تخصصی مهندسی محیط زیست در آذرماه سال 94 در جهت ارتقای سطح مهندسی محیط زیست کشور و نیل به اهداف کلان سند چشم انداز کشور بردارند.
چهار محور اصلی این همایش آب و فاضلاب، خاک و پسماند، هوا و صوت، محورهای ویژه و فن اوری های نوین بوده و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا 15 شهریور ماه خواهد بود.
اقتصام (1) 3065**1558



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن