تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز گم شدن کتیبه‌های بهشت زهرا/ عضو شورای شهر: کتیبه‌ها را سازمان بهشت زهرا برده است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: راز گم شدن کتیبه‌های بهشت زهرا/ عضو شورای شهر: کتیبه‌ها را سازمان بهشت زهرا برده است
ناصری معتقد است که یکسان سازی در ارامستان ها مدت ها است در حال انجام است و برا زیبا و هماهنگ سازی صورت می‌پذیرد که حتی در قبور شهدا نیز صورت گرفته است.
مدتی است که مردم با مراجعه به بهت زهرا شاهد این هستند که سنگ ها و کتیبه های گران قیمتی که بر روی قبور گذاشته اند را پیدا نمی‌کنند! کتیبه های که با قیمت های بسیار گران تهیه شده است.

اما کاربران سایت خبری نامه نیوز با بیان این مشکل خواهان پیگیری این موضوع شدند و خبرنگار نامه نیوز نیز با گفت‌و‌گو با یکی از اعضای شورای شهر تهران این مسئله را پیگیری کرد.

غلامرضا ناصری عضو  شورای شهر تهران در خصوص برداشتن صندلی و سنگ کتیبه های قبور  به خبرنگار نامه نیوز، گفت: این عمل به فرآیند زیبا سازی و یکسان سازی آرامستان‌ها کمک می‌کند و در بیشتر شهرهای بزرگ مانند اصفهان شیراز و مشهد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مدت‌ها است که در این مورد بحث می‌شود؛ اما باید گفت که سازمان بهشت زهرا در این خصوص اختیار کامل دارد و می‌تواند این کار  را انجام دهد.
 
ناصری همچنین با بیان اینکه سنگ‌های قیمتی ارزش میت را بالا نمی‌برد عنوان کرد: یکسان سازی در اکثر شهرها در حال انجام است و مردم نیز نباید این هزینه‌های هنگفت را انجام دهند. این کتیبه و سنگ‌های قیمتی ارزش میت را بالا نمی‌برد بلکه این اعمال انسان است که جایگاه وی را مشخص می‌کند.
 
عضو اصلاح طلب شورای شهر با اشاره به این موضوع که این مباحث به شورای شهر مرتبط نیست، خاطرنشان کرد: شورای شهر معمولا در این مباحث ورود پیدا نمی‌کند؛ معتقدم این کار بهشت زهرا بسیار مناسب است. افراد اگر سوالی نیز در این مورد دارند می‌توانند به مدیریت بهشت زهرا مراجعه کنند.

عبدالرضا ناصری ادامه داد: تاکید می‌کنم این عمل هیچ ارتباطی به شورای شهر ندارد و پاسخگوی مردم بهشت زهرا است. این یکسان سازی حتی در قبور شهدا نیز انجام شده است و فضا را یکسان و یکنواخت کرده اند.






۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن