تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797771984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه/روس ها از سرمربی موقت نیز ناامید شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ جهانی والیبال؛ پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر روسیه/روس ها از سرمربی موقت نیز ناامید شدند تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در هفته هشتم لیگ جهانی موفق به شکست روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شد.


به گزارش ایرنا، هفته هشتم لیگ جهانی والیبال از روز گذشته آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۱ امشب و در چارچوب هفته هشتم لیگ جهانی به مصاف روسیه رفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد.
ملی پوشان کشورمان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ روسیه را از پیش رو برداشتند تا به ششمین پیروزی خود در لیگ جهانی امسال دست یابند و با ۱۸ امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول باقی بمانند.
اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع این مسابقه از ترکیب شهرام محمودی، میلاد عبادی پور، میرسعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی استفاده کرد.
الکساندر کلیمکین سرمربی موقت تیم ملی والیبال روسیه نیز از آرتم وُلویچ، ییوگِینی سیوُژیلیئِس، سِرگی سایویِن، دمیتری موزرسکی، ایگر کلدیِنسکی، الکسی آبمایچه و آرتم اسملیِر به عنوان بازیکنان آغاز کننده این مسابقه استفاده کرد.
ولادیمیر سیمونوویچ از صربستان و نصر شعبان از مصر به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این را بر عهده داشتند. مسعود یزدان پناه داور بین المللی کشورمان نیز به عنوان داور ذخیره این مسابقه بود.
آندری آرنا از ایتالیا نیز به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون جهانی والیبال نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشت.
فابیو آزیویدو مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال از تماشاگران ویژه این مسابقه بود.
تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی ۱۸ امتیازه شد و همچنان در رتبه سوم گروه خود باقی ماند و روس ها با دو امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند.

حاشیه های ست نخست: ایران ۲۵ – روسیه ۲۱
رقابت دو تیم تا امتیاز سوم مساوی پیش رفت اما بعد ایران سه امتیاز متوالی گرفت تا سرمربی روسیه وقت استراحت درخواست کند. وقت استراحت فنی نخست این ست ۸ بر ۶ به ایران رسید.
در امتیاز ۱۰ بر ۷ به سود ایران نخستین درخواست ویدیو چک از سوی سرمربی روسیه انجام شد که رای به سود روسیه داده شد و سعید معروف کاپیتان ایران اعتراض شدیدی به این تصمیم داور کرد.
در امتیاز دهم دو تیم ایران و روسیه برابر شدند، اما ایران چهار امتیاز متوالی به دست آورد و روسیه یک تعویض را در دستور کار خود قرار داد. وقت استراحت فنی دوم این ست نیز ۱۶ بر ۱۲ به ایران رسید. در امتیاز ۱۷ بر ۱۶ به سود ایران، کواچ نخستین وقت استراحت خود را درخواست کرد.
در امتیاز ۱۹ بر ۱۶ به سود ایران روسیه وقت استراحت درخواست کرد تا اختلاف امتیاز دو تیم بیشتر نشود. در امتیاز ۲۰ بر ۱۷ روسیه درخواست ویدیو چک کرد و دوباره امتیاز به روس ها برگشت.
امیر غفور در امتیاز ۲۲ بر ۱۹ به سود ایران وارد زمین شد و در امتیاز بعدی مهدی مهدوی جایگزین شهرام محمودی شد. در نهایت این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران به پایان رسید.
در ست نخست تیم ایران ۱۳ امتیاز از اسپک، دو امتیاز از دفاع و سرویس و ۱۰ امتیاز از اشتباهات بازیکنان روسیه به دست آورد.
این آمار برای روسیه به ترتیب ۱۶ امتیاز اسپک، یک امتیاز دفاع و چهار امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران بود.

حاشیه های ست دوم: ایران ۲۵ – روسیه ۲۱
در ست دوم نیز رقابت دو تیم تا امتیاز دوم مساوی بود اما ایران چهار امتیاز متوالی به دست آورد. وقت استراحت فنی نخست این ست ۸ بر ۴ به ایران رسید. در امتیاز ۱۲ بر ۱۱ به سود ایران کواچ وقت استراحت درخواست کرد تا اختلاف امتیاز دو تیم کمتر نشود.
وقت استراحت فنی دوم این ست ۱۶ بر ۱۴ از آن ایران شد. در امتیاز ۱۹ بر ۱۶ بازیکنان روسیه از سرمربی خود درخواست ویدیو چک کردند اما داور آن را نپذیرفت. در امتیاز ۲۰ بر ۱۶ روسیه دوباره وقت استراحت درخواست کرد.
مهدی مهدوی نیز در اواخر این ست به میدان آمد. ست دوم نیز ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان دو بر صفر در ست شماری از حریف جلو باشند.
در پایان ست اول و دوم تیم ایران ۲۹ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع، ۳ امتیاز از سرویس و ۱۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان روسیه به دست آورده بود.
این آمار برای روسیه به ترتیب ۲۷ امتیاز اسپک، یک امتیاز دفاع، یک امتیاز از سرویس و ۱۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران کسب کرده بود.
در پایان این ست مراسم اهدای مدال و کاپ تیم های اول تا سوم لیگ برتر والیبال سال ۱۳۹۳ برگزار شد.

حاشیه های ست سوم: ایران ۲۵ – روسیه ۲۱
در ست سوم روسیه در ابتدای مسابقه بهتر ظاهر شد و رقابت دو تیم به صورت مساوی تا امتیاز هفتم پیش رفت. وقت استراحت فنی نخست این ست ۸ بر ۷ به روسیه رسید.
در امتیاز یازدهم ایران از روسیه پیش افتاد تا روسیه وقت استراحت درخواست کند. در ادامه ملی پوشان نمایش بهتری ارائه کردند و وقت استراحت فنی دوم این مسابقه ۱۶ بر ۱۳ به ایران رسید.
در نهایت این ست نیز ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران به پایان رسید تا تیم ایران در یازدهمین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی ششمین پیروزی خود را کسب کرده باشد.
تیم ملی والیبال ایران در دور رفت نیز موفق به شکست روسیه در دو مسابقه متوالی شد. سرمربی این تیم پس از ۱۰ شکست متوالی استعفا داد و به ایران نیامد و دستیار وی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد. اما او نیز نتوانست این تیم را از بحران خارج کند.
ورزشی(۲)××۱۳۷۹



12/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن