تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

˝کلینیک صنعت˝ بدنبال فعال سازی سرمایه های راکد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با پانا: ˝کلینیک صنعت˝ بدنبال فعال سازی سرمایه های راکد است خبرگزاری پانا:علی فضلوی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی با اشاره به اینکه یکی از مسائل امروز ایجاد صنایعی است که بر اساس مطالعاتی که پایه آمایش سرزمینی نداشته اند، گفت: تلاش می کنیم توسط مردم، سازمان صنایع و معادن و مسئولان؛ بخش هایی از سرمایه های راکد را فعال کنیم تا اقتصاد و تولید رونق بگیرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير ساعت 01:09

خبرگزاری پانا+

علی فضلوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا، در حاشیه برگزاری اجلاس مجمع قشر بسیج مهندسین استان سمنان اظهار داشت: از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته استنتاج می شود که مسئله جهاد اقتصادی و توجه به توسعه صنعت و توان داخل باید بر پایه اقتصاد مقاومتی باشد.

وی افزود: بسیج مهندسین صنعت برای توجه به صنعت به ویژه پایش صنعت، توجه به صنایع بحران زده، ایجاد بستر ساختاری به عنوان کلینیک صنعت و همچنین توجه بیشتر به صنایعی اشتغال زا و انسجام بر مطالعه زیرساختهای صنعتی با استفاده از منهدسین جوان و بسیجی برای ورود به عرصه عارضه یابی و عرصه رفع مشکل صنعت را در سال جاری در دستور برنامه های کاری خود داریم.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی از مهمترین اولویت های سازمان را هدایت و پشتبانی از کلینیک صنعت به عنوان پایه، مطالعه و بررسی صنایع راکد و بحران زده به عنوان یار و همراه مسئولان اجرایی کشور در قالب شعار سال به نام همدلی و همزبانی در امر تولید و راه اندازی صنایع راکد و توجه به بخشی از نیازمندی های صنعت داخل که توسط صنایع داخلی دیگر و هم اکنون با واردات تأمین می شود، عنوان کرد.

فضلوی با بیان اینکه همه استان ها بر اساس این اولویت ها، برنامه هایشان تنظیم شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال به هر اندازه ای که در توان داریم این برنامه ها را در کل کشور اجرایی کنیم، افزود: اجرای این برنامه ها متوقف به مسائل اعتباری به معنای اینکه که فشاری به دولت بیاید نیست؛ بلکه ما اعتبارات مصوب را بسیج داریم که به استان ها سالانه اعلام می شود و این اعتبار می توان گفت اندازه فراوانی نیست و بیشتر از ظرفیت اعضای بسیج اساتید در سراسر کشور با همکاری نهادهای مسئول همچون سازمان صنعت و معدن، خانه صنعت، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، پارک علم و فناوری و معاونت اقتصادی استانداری ها بهره خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که ما امروز با آن مواجهیم؛ ایجاد صنایعی است که بر اساس مطالعاتی که پایه آمایش سرزمینی نداشته و اکنون با بحران کمبود سرمایه یا نداشتن بازار یا کمبود نقدینگی برای صنایع در گردش مواجه هستند و همچنین سرمایه گذاری هایی که توسط مردم انجام شده اند؛ ولی ثمربخش نیست؛ تلاش می کنیم توسط خود مردم؛ سازمان صنایع و معادن و مسئولان بخش هایی از این سرمایه های راکد را فعال کنیم تا اقتصاد و تولید رونق بگیرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی در خصوص کلینیک صنعت نیز بیان کرد: کلینیک صنعت ساختاری بود که از سال 88 توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری وزارت صنایع و معادن سابق آغاز شد که یک ساختار زیربنایی برای اینکه بتواند همه ظرفیت های مهارتی و مهندسی را ساماندهی کند؛ اعم از ظرفیت هایی که در داخل صنایع، دانشگاه ها و جامعه وجود دارد تا با حفظ مالکیت معنوی و رتبه بندی در دسترس همه بهره برداران صنعتی قرار بگیرد.

فضلوی در خصوص راه اندازی کلینک صنعت در استان ها گفت: هم اکنون همه استان ها مقدمات را آغاز کرده اند و ساختار بخش خصوصی به شبکه کلی کشوری در حال شکل گیری است و البته ما به دنبال ایجاد ساختار جدید در دولت نیستیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن