تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 107 درصدي كشف سرقت در بروجرد/توقيف کاميون کشنده هوو با بيش از 39 ميليون ريال خلافي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۳ب.ظ)
اخبار کوتاه از نيروي انتظامي لرستان؛ افزايش 107 درصدي كشف سرقت در بروجرد/توقيف کاميون کشنده هوو با بيش از 39 ميليون ريال خلافي موج - خرم آباد - فرمانده انتظامي بروجرد لرستان از افزايش 107 درصدي كشف سرقت در بيست روزه نخست خرداد ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ دليري در تشريح اين خبر بيان داشت: در ارديبهشت سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل 107 درصد افزايش كشف سرقت و كاهش چشمگير وقوع جرم را داشته ايم كه اين کشفيات با انجام طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي صورت گرفته است.
دليري در ادامه بيان كرد: در اين مدت 39 نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي شدند.
فرمانده انتظامي بروجرد ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده اين هرگونه فعاليت هاي غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
دليري در ادامه عنوان داشت: اين موفقيت پليس، نتيجه تلاش مخلصانه و شبانه روزي عوامل انتظامي اين شهرستان و بکار گيري اقدامات پيشگيرانه از جمله، طرح آموزش همگاني و هشدار پليسي در مساجد و مدارس، راه اندازي گشت هاي آشکار رعد و افزايش گشت هاي فوريتي پليس 110 و همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس بوده است.
کشف 30 گرم مواد مخدر صنعتي و دستگيري دو نفر فروشنده مواد مخدر در خرم آباد
فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد از كشف 30 گرم مواد مخدر صنعتي از نوع هروئين و دستگيري دو نفر فروشنده اصلي مواد مخدر درخرم آباد خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسين نجفي در تشريح اين خبر گفت: در اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و برخورد با فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر و در پي خبر و اطلاع واصله از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اين که خانمي به هويت معلوم در سطح يکي از محله هاي شهر خرم آباد اقدام به توزيع و فروش مواد مخدر بصورت گسترده در منزل مي کند، كه اين محل پاتوقي براي استعمال مواد مخدر شده است و با اين عمل موجب آلودگي جوانان به اعتياد شده و نارضايتي اهالي محل را در پي دارد.
نجفي افزود: بلافاصله اکيپي از عوامل کلانتري 17 اين شهرستان به سرپرستي رئيس کلانتري جهت بررسي به محل اعزام مي شوند و ضمن بررسي صحت و سقم خبر و رعايت کليه اصول و مقررات انتظامي و تحت کنترل داشتن محل مورد نظر، پس از اخذ مجوز قضايي در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه دو نفر متهم زن و مرد که از فروشندگان اصلي مواد مخدر صنعتي محل بوده را دستگير مي کنند و در بررسي از منزل آنان مقدار 30 گرم مواد مخدر از نوع هروئين با لفافه که بصورت ماهرانه اي جاسازي کرده بودند با درايت و هوشمندي سرپرست کلانتري کشف و ضبط شد.
اين مقام انتظامي به خانواده ها توصيه كرد: ارتباط خود را با فرزندان زياد كنيد و از چگونگي رفت و آمد و دوست يابي آنها آگاه شويد تا گرفتار قاچاقچيان مواد مخدر نشوند.
عامل برداشت حساب بانكي در بروجرد دستگير شد
رئيس پليس فتاي استان لرستان از دستگيري سارق اينترنتي در شهرستان بروجرد كه به صورت غير مجاز اقدام به برداشت از حساب بانكي يک شهروند کرده بود، خبر داد.
سرهنگ ابدال چگني در اين باره گفت: در پي مراجعه يک شهروند بروجردي به پليس فتاي اين شهرستان مبني اين كه از حساب بانكيش مبلغ 30 ميليون ريال به صورت غيرمجاز برداشت شده است، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتاي اين شهرستان قرار گرفت.
وي ادامه داد: با بررسي‌هاي به عمل آمده از حساب مالباخته مشخص شد، برداشت به صورت خريد شارژ تلفن همراه انجام شده است.
اين مقام مسوول خاطرنشان كرد: پس از انجام تحقيقات تخصصي در نهايت فرد متخلف شناسايي و دستگير شد.
ابدال در پايان تصريح کرد: متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
توقيف کاميون کشنده هوو با بيش از 39 ميليون ريال خلافي
پليس راه استان لرستان از توقيف يك دستگاه كاميون كشنده هوو با 39ميليون و 570 هزار ريال خلافي پرداخت نشده خبر داد.
سرهنگ مرتضي چغلوند در تشريح اين خبر گفت: در روز گذشته با بررسي از سوابق خودروهاي عمومي بخش حمل و نقل بار و خوردوهاي شخصي، خودروي هوو به علت تعدد جرايم پرداخت نشده راهي پاركينگ شد.
وي با اشاره به توقيف خودروي هوو خاطر نشان كرد: بر اساس ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي چنانچه خودرويي داراي جريمه پرداخت نشده به مبلغ بيش از 10ميليون ريال باشد و به مالک خوردو اعلام شود در خصوص پرداخت جرايم معوقه خودرو در ظرف مدت يک ماه از تاريخ ابلاغ اقدام نمايد در صورت عدم پرداخت جرايم برابر قانون نسبت به توقيف خودرو اقدام خواهد شد. خودروي موصوف نيز برابر اين ماده از قانون توقيف گرديده و تا انجام مراحل قانوني راهي پاركينگ شد.
اساس و مبناي خلقت محيط زيست، تامين آرامش و آسايش انسان از سوي خداست
فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد در ديدار با مدير کل محيط زيست استان گفت: اساس و مبناي خلقت محيط زيست، تامين آرامش و آسايش انسان از سوي خداست.
به گزارش پايگاه خبري پليس، مدير کل محيط زيست استان لرستان ضمن خير مقدم و خوش آمد گويي، حضور فرمانده انتظامي خرم آباد در اداره کل محيط زيست استان را به فال نيک گرفته و خاطر نشان كرد: باعث خرسندي و خوشحالي اين اداره کل است که محيط زيست در بين نيرو هاي انتظامي داراي اهميت و جايگاه ويژه اي است و در جهت حفاظت آن تعامل و همکاري خوبي برقرار است و اين باعث مرتفع شدن بسياري از مشکلات محيط زيست شده و بازخورد اين تعامل نيز به مردم و مسوولين بر مي گردد.
مهندس فتحي بيرانوند با اشاره به اينکه تلاش، ايثار و تعهد شالوده فعاليت در نيروي انتظامي است، گفت: تامين امنيت استان با شرايط خاص فرهنگي و جغرافيايي جز با تدابير خاص و ابتکار عمل بالاي مديران و فرماندهان نيروي انتظامي استان و جانفشاني و ايثارگري هاي نيرو هاي تحت امر شان به ثمر نخواهد نشست.
وي در ادامه تصريح کرد: حوزه استحفاظي محيط زيست وسيع است و انجام ماموريت هاي محوله محيط زيست در راستاي نيل به اهداف با توجه به وسعت حوزه استحفاظي امکان پذير نيست مگر با همکاري و حضور نيروي انتظامي و تعامل خوب مردم.
فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد در اين ديدار گفت: اين ديدار به منظور تبادل اطلاعات و همکاري في مابين دو دستگاه در جهت حفظ منابع طبيعي و محيط زيست برگزار شد که ضمن کسب اطلاعات و آشنايي با وظايف و ماموريت هاي محوله محيط بانان در حفاظت از منابع طبيعي حوزه استحفاظي از نزديک با امکانات و نحوه انجام ماموريت آنان آشنا شديم و دراين راستا تعامل خوبي بين دو دستگاه در جهت حفظ منابع طبيعي و محيط زيست بر قرار شد.
سرهنگ حسين نجفي در ادامه اظهار داشت: محيط زيست، محيط زندگي انسان هاست. تامين آرامش و آسايش انسان، اساس و مبناي خلقت محيط زيست از طرف خداوند است و تمام درياها،زمين ها، حيوانات و جنگل ها با هدف خدمت به انسان ها و تامين آرامش و آسايش انسان آفريده شده اند. بنابراين اين محيط بايد تمام شرايط و امکانات لازم را براي ايجاد يک زندگي سالم توام با آرامش و آسايش براي انسان ها داشته باشد.
اين مقام انتظامي در اين ديدار با تاکيد بر لزوم ارتقاي فرهنگ زيست محيطي در کشور و استان، آموزش را تنها راه رشد و ارتقاي فرهنگ زيست محيطي در جامعه دانست و گفت: مردم بايد بدانند که با مشارکت جمعي مي توانند محيط زيست خود را از خطر و آسيب هاي جبران ناپذير نجات دهند.
افزايش 40 درصدي کشف سرقت در دورود
فرمانده انتظامي شهرستان دورود استان لرستان با اشاره به افزايش 40 درصدي کشف سرقت و دستگيري 106 نفر سارق حرفه اي از ابتداي سال تاكنون، ماه رمضان را فرصتي مناسب براي كاهش جرايم و اطلاع رساني به عموم مردم برشمرد.
سرهنگ هدايت الله حسنوند ضمن تقدير از تلاش هاي صورت گرفته، به كاهش بيش از 10 درصدي سرقت از ابتداي سال جاري تاكنون اشاره كرد و افزود: با اجراي طرح هاي مختلف در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي كاهش چشمگيري در جرائم و افزايش در كشف صورت پذيرفته است.
وي با اشاره به افزايش 153 درصدي كشف سرقت از منزل و كاهش چشمگير در همه زمينه ها به خصوص در سرقت مغازه، اماكن، اتومبيل و قطعات داخلي خودرو گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 106 نفر سارق دستگير و بيش از 15 باند سرقت متلاشي شده اند كه منجر به افزايش 40 درصدي كشفيات شده است.
حسنوند ضمن اشاره به حلول ماه مبارك رمضان و استفاده از فرصت ايجاد شده در مساجد گفت: استفاده از ظرفيت‌هاي پليس افتخاري و شوراي معتمد پليس در پيشگيري انتظامي و اجتماعي در وقوع جرايم نقش انكار ناپذيري در كاهش وقوع سرقت داردو باعث افزايش احساس امنيت براي شهروندان خواهد شد.
اين مقام انتظامي ضمن اشاره به دستگيري 29 نفر قاچاقچي مواد مخدر از ابتداي سال تاكنون، افزود: بيش از 98 كيلوگرم انواع مخدر از ابتداي سال تاكنون كشف شده كه با مقايسه با زمان مشابه در سال گذشته افزايش 322 درصدي وجود داشته است.
سرهنگ حسنوند در پايان با اشاره به اينكه اكثر سرقت هاي خرد توسط معتادين صورت خواهد گرفت گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون تعداد 869 نفر معتاد از سطح شهرستان جمع آوري شده است.
کاهش 44 درصدي وقوع سرقت در دلفان
فرمانده انتظامي شهرستان دلفان لرستان از کاهش 44 درصدي وقوع سرقت در ماه جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
سرهنگ علي نجات کرمي در تشريح اين خبر گفت: با توجه به اينکه يکي از اهداف نيروي انتظامي برخورد با سرقت است، ماموران انتظامي شهرستان دلفان نيز در محقق كردن اين امر از تلاش شبانه‌روزي خود دريغ نمي‌کنند.
وي افزود: از مهم ترين اقدامات پليس اين شهرستان در راستاي پيشگيري و کاهش وقوع سرقت در حوزه استحفاظي خود، تشکيل کارگروه‌هاي پيشگيري از سرقت و قرارگاه‌ مبارزه با سرقت است.
به گفته اين مقام انتظامي، ماهيانه جلسات متعددي در زمينه پيشگيري از سرقت در سطح شهرستان برگزار مي‌شود که از عمده نتايج آن کاهش 44 درصدي وقوع سرقت در ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
سرهنگ کرمي در پايان خاطرنشان کرد: آموزش هاي پيشگيري از سرقت که توسط کارشناسان انتظامي شهرستان در مدارس و محلات برگزار مي‌شود و همچنين آموزش از طريق رسانه ها تاثير فراواني در کاهش وقوع سرقت داشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن