تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813379267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شخص بهتری برای خدمت به مردم پیدا شود ،کنار می کشم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مردم شهریار در مجلس : شخص بهتری برای خدمت به مردم پیدا شود ،کنار می کشم خبرگزاری پانا : نماینده مردم شهرستان های شهریار ،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : چنانچه شخصی اصلح تر از خود برای خدمت رسانی به مردم وجود داشته باشد عرصه را برای حضورش خالی می کنم .
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ خرداد ساعت 09:22

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرنگار پانا ، حسین گروسی نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب به تشریح حضور ریاست محترم جمهور در منطقه و اعتبارات و مصوبات هیات دولت در رابطه با این شهرستان ها پرداخت .
وی در رابطه با پروژه متروی شهرستان که متاسفانه طی چند سال گذشته اقدام خاصی در رابطه با آن صورت نگرفته است ، اظهار داشت : با حضور رئیس جمهور و هیات دولت در منطقه ،اتصال شهرستانهای قدس و ملارد و شهریار به خطوط ریلی به تصویب رسید ،و تا یک ماه آینده شهرستان قدی با ریل باس متصل خواهد شد .
گروسی همچنین با اشاره به وضعیت نا مساعد اشتغال در منطقه گفت : امید است با راه اندازی شهرک های صنعتی جدید و رونق اقتصادی بیشتر در منطقه تا حدی از مشکلات اشتغال جوانان کاسته شود .
نماینده مردم شهریار ،قدس و ملارد همچنین در رابطه با استان شدن شهرستان شهریار ،تصریح کرد : این سه شهرستان از نظر جمعیت و وسعت قابلیت استان شدن را دارند امابرای تحقق این امر نیاز به فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات است که طی چند سال گذشته این امر آغاز شده و به عنوان نمونه می توان به استقرار ستاد فرماندهی غرب استان تهران ،اداره کل اطلاعات غرب استان و ستاد مبارزه با مواد مخدر در این منطقه اشاره کرد .
وی تاکید کرد : استان شدن امر مهم و پیچیده است ،اما با توجه به پتانسیل این منطقه پیگیر اجرایی شدن آن هستیم .
گروسی در پاسخ به یکی از خبرنگاران برای حضور در انتخابات بعدی و اینکه پس از 8 سال نمایندگی ،آیا بهتر نیست عرصه را برای دیگر افراد با پتانسیل های جدید باز گذاشت ،گفت : به طورقطع ما برای پیشرفت و رشد بهتر به افراد جوان با ایده هایی خلاقانه نیاز داریم و چنانچه شخصی اصلح تر از خودم برای حضور در انتخابات ببینم از ایشان حمایت کرده و کنار خواهم کشید .  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن