تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقيت در مذاکرات هسته اي به نفع عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱:۵۴ق.ظ)
حيدرالعبادي: موفقيت در مذاکرات هسته اي به نفع عراق است موج - نخست‌وزير عراق در خصوص مذاکرات گروه 1+5 و ايران گفت: موفقيت مذاکرات هسته‌اي ايران و ايالات متحده به نفع عراق است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، حيدرالعبادي، نخست وزير عراق در گفت‌و‌گو با شبکه «العراقيه» اعلام کرد گفت: عراق رابطه‌ راهبردي با ايران دارد و از حمايت هر کشوري که به عراق کمک کند از جمله ايران استقبال مي‌کنيم، اما اين بدان معني نيست که عراق تحت کنترل آن‌هاست.
نخست‌وزير عراق همچنين در خصوص مذاکرات گروه 1+5 و ايران تصريح کرد: موفقيت مذاکرات هسته‌اي ايران و ايالات متحده به نفع عراق است. تنش ميان ايران و آمريکا در خاورميانه به ضرر ما و به نفع دشمنان است.
نخست وزير عراق تاکيد کرد که داعش توان تهديد نظامي بغداد را ندارد، اما يک تهديد امنيتي است و تلاش براي مقابله با هسته‌هاي مخفي اين گروه ادامه دارد. جنگ با داعش، تنها جنگ عراق نيست و تروريست‌ها از سرتاسر جهان آمده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن