تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815334173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران برگر پنج میلیاردی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از سینما؛ ایران برگر پنج میلیاردی شد تهران - ایرنا - فروش فیلم سینمایی ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در تهران و شهرستان ها علی رغم برخوردار نبودن از بسته های حمایتی اکران و تبلیغات محیطی، از رقم پنج میلیارد تومان گذشت.


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، علی سرتیپی مدیر شرکت پخش فیلمیران که فیلم سینمایی ایران برگر را در سراسر کشور پخش می کند؛ ازگذشتن رقم پنج میلیارد تومان فروش این فیلم در تهران و شهرستان ها خبر داد.
وی این فروش را علی رغم برخوردار نبودن فیلم از بسته های حمایتی اکران و تبلیغات محیطی و نیز محدود و معدودبودن تیزرهای تلویزیونی، بی سابقه دانست.
این تهیه کننده ادامه داد: این فروش از حیث دیگر هم، با توجه به زمان فیلم سینمایی ایران برگر که نزدیک به دو ساعت است و از این رو سانس های کمتر روزانه ای نسبت به فیلم های دیگر داشته، قابل توجه است.
مدیر شرکت پخش فیلمیران اظهار کرد: نمایش این فیلم به دلیل استقبال بالای مخاطبان، همچنان در سالن های سینماهای تهران و شهرستان علی رغم پایان مهلت اکران قانونی آن ادامه خواهد داشت.

** مشایخی: هنرمندان قلب جامعه اند
جمشید مشایخی هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در دفتر موسسه و در جمع اعضا هیات مدیره از فعالیت ها و اقدامات مهم این موسسه قدردانی کرد.
وی گفت: گاهی کارهای بسیار مهم و اساسی تنها به این دلیل بر زمین می مانند که متولی مشخص و صاحب مسئولیتی ندارند. یکی از این کارها رسیدگی به امور و تکریم فرهیختگان فرهنگی و هنری است که اتفاقا رسالت اصلی این موسسه است و تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده بود.
مشایخی افزود: خوب است تنگ نظران و سیاست بازان در جریان باشند که هنرمندان نقش قلب را در اندام کشور ایفا می کنند و بدون توجه به هر جریان افراطی و سیاست زدگی تلاش می کنند تا روح زندگی را در کالبد جامعه به جریان در آورند و اگر این اندام حیاتی حراست و مراقبت نشود تاوان آن سخت خواهد بود.
وی همچنین در هنگام ترک موسسه از اعضا هیات مدیره موسسه درخواست کرد که با ترسیم یک افق بلند مدت و برنامه ریزی خوب و دقیق شرایط را برای قوام و رشد موسسه مهیا کنند.
فراهنگ**9246**1027



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن