تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820771625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین ایالت پاکستان 41 استاد زبان فارسی برای تدریس در دانشگاه ها استخدام می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بزرگترین ایالت پاکستان 41 استاد زبان فارسی برای تدریس در دانشگاه ها استخدام می کند اسلام آباد – ایرنا – دولت ایالتی پنجاب پاکستان به عنوان بزرگترین ایالت این کشور با انتشار آگهی استخدام رسمی، برای استخدام 41 استاد زبان فارسی زن و مرد برای دانشگاه های مختلف این ایالت اعلام نیاز کرد.


به گزارش ایرنا، در این آگهی استخدام در رشته های مختلف از جمله زبان های خارجی، تعدادی فرصت شغلی ارائه شده است که 41 مورد آن مربوط به استخدام اساتید زبان فارسی در سطوح مختلف است.
دولت ایالتی پنجاب برای تکمیل کادر آموزشی دانشگاه های این ایالت، اعلام کرده است که به 14 استاد زبان فارسی مرد و 27 استاد زبان فارسی زن نیاز دارد.
این نخستین بار است که تعداد قابل توجهی فرصت شغلی برای اساتید زبان فارسی در دانشگاه های ایالت پنجاب ایجاد می شود که حاکی از افزایش تمایل و علاقمندی دانشجویان و نسل جوان و تحصیل کرده پاکستان به آموختن زبان فارسی است.
رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلام ایران نیز ضمن اینکه فعالیت های خوبی را در زمینه آموزش زبان فارسی در پاکستان انجام می دهد، با انجام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی متنوع به مناسبت های مختلف در این کشور، نقش بسزایی درعلاقمند ساختن دانشجویان، دانش آموزان و جوانان پاکستانی به آموختن زبان فارسی دارد.
آساق*1723



22/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن