تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپياد ورزشي محلات منطقه ۲۱ آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۴۰ق.ظ)
المپياد ورزشي محلات منطقه ۲۱ آغاز مي شود موج - شهردار منطقه ۲۱ از برگزاري افتتاحيه المپياد ورزشي محلات ۱۷گانه منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر جمال بافراني ضمن اعلام اين خبر افزود: اداره ورزش منطقه با همکاري مديران محلات، خانه‌هاي ورزش، مديران اجتماعي و کار‌شناسان نواحي سه گانه اقدام به افتتاحيه المپياد ورزشي محلات مي‌کند.
وي در ادامه افزود: اين افتتاحيه در تاريخ ۲۹ ارديبهشت از ساعت ۱۶ در محل بوستان نرگس با راهپيمايي حاضرين به سمت بوستان نيلوفر آغاز و پس از استقرار شهروندان در زمين چمن مصنوعي نيلوفر برنامه‌هاي متنوعي از قبيل سخنراني، رژه ورزشکاران، تقدير از خانواده شهدا، ورزشکاران ملي و منطقه در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه ۲۱ بيان داشت: مسابقات محلات با رويکرد محله محوري و با مشارکت شوراياري‌ها، بسيج و آموزش و پرورش در محلات ۱۷ گانه شهرداري منطقه ۲۱ تهران در بخش بانوان و آقايان به صورت تيمي، انفرادي و خانوادگي برگزار خواهد شد.
بافراني با بيان اينکه اين مسابقات در چهار مرحله (محله‌اي، منطقه‌اي، المپياد و متمرکز) برگزار مي‌شود گفت: منطقه ۲۱ ميزبان برگزاري کارگاه‌هاي ورزش صبحگاهي در پارک‌ها، بازآموزي استفاده از وسايل بدنسازي، اصول تمرينات pnf، تمرين صبحگاهي يا عصرگاهي، ورزش در گرما و سرما، ديابت، چاقي و نحوه استفاده از دستگاهاي پارکي خواهد بود.
اين مقام مسوول در منطقه ۲۱ تصريح کرد: همچنين اين منطقه ميزبان برگزاري مسابقات آمادگي جسماني آقايان و ژيمناستيک و ايروبيک ويژه بانوان مناطق ۲۲ گانه شهرداري تهران است.
وي همچنين اعلام کرد: براي برگزاري هر چه با نشاط‌تر مراسم افتتاحيه از روحانيون، مديران سازمان‌ها و شرکت‌ها، معاونان و مديران شهري جهت حضور دعوت به عمل آمده است.
گفتني است، ورزشکاران اين منطقه در المپياد سال گذشته در رشته بسکتبال بانوان و فوتبال و فوتسال آقايان موفق به کسب مقام شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن