تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا به‌دنبال فرار از اجرای تعهدات است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آمریکا به‌دنبال فرار از اجرای تعهدات است
کد خبر: ۴۹۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ - 09 May 2015


سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به تدوین طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی برای نظارت بر توافق هسته‌ای ایران و 1+5، گفت: این طرح در آینده‌ای نزدیک در صحن علنی به تصویب می‌رسد.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق احتمالی هسته‌ای از سوی سنای آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها همواره دارای سیاست‌های دو گانه و فریب‌کارانه بوده‌اند و در طول مذاکرات سال های اخیر نشان داده‌اند که قابل اعتماد نیستند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اقدام اخیر سنای امریکا نشان می‌دهد که آمریکا به‌دنبال راه فراری برای اجرایی نکردن تعهدات خود در توافق احتمالی هسته‌ای است، تا به بهانه کنگره از اجرای آن‌ها سر باز زند.

وی با اعلام اینکه آمریکا به‌دنبال مانع‌تراشی در روند اجرای توافق هسته‌ای است، افزود: قطعا مصوبه اخیر سنای آمریکا یک اقدام فریب‌کارانه است و جمهوری اسلامی در صورت مانع تراشی، اقدام متقابل انجام می‌دهد، از طرف دیگر تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان باید با هوشیاری ضمانت‌های اجرایی مناسبی را در توافق بگنجاند.

نقوی حسینی از تدوین طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی برای تصویب و نظارت بر توافق هسته‌ای ایران و 1+5 تأکید کرد و گفت: این طرح بر اساس اصول 77 و 125 قانون اساسی تدوین شده و قطعا در آینده‌ای نزدیک این طرح در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، ادامه داد: تا روز گذشته بیش از 50 نفر از نمایندگان طرح مذکور را امضا کرده‌اند و در هفته جاری اکثریت نمایندگان آن را امضا می‌کنند.

در اواخر هفته گذشته سنای آمریکا با 98 رای موافق طرح نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای با ایران را تصویب کرد که بر اساس آن توافق هسته‌ای با ایران باید پس از 5 روز به کنگره ارائه شود و نمایندگان 30 روز فرصت خواهند داشت تا آن را بررسی کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن