تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوریرام تایلند گوانژو را در هم کوبید/ چینی‌ها شکستند | ایلنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا بوریرام تایلند گوانژو را در هم کوبید/ چینی‌ها شکستند ایلنا: تیم فوتبال بوریرام تایلند با 5 گل گوانژوی چین را درهم کوبید. شاندونگ دیگر نماینده چین هم برابر جونبوک موتورز تایلند متحمل شکست سنگین 4 بر یک شد.
بوریرام تایلند گوانژو را در هم کوبید/ چینی‌ها شکستند

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق از ساعت 14:45 امروز با برگزاری4 دیدار به پایان رسید. در یکی از این دیدارها تیم بوریرام در تایلند به مصاف گوانژو R&F رفت و در پایان به برتری 5 بر صفر رسید. برای بوریرام اندرسون دوس‌سانتوس دقایق12، 38 و 56 هت‌تریک کرد و و اندرس تونز دقیقه 36 و گیلبرتو ماکنا دقیقه 60 دیگر گل‌های نماینده تایلند را به ثمر رساندند. بوریرام با این پیروزی 10 امتیازی شد و در صدر گروه F‌ قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه تیم گامبا اوزاکا در ژاپن میزبان سئونگنام کره‌جنوبی بود و در پایان برابر میزبان خود به برتری 2 بر یک رسید. گامبا هم با این برتری 10 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سئونگنام در رتبه دوم گروه قرار گرفت و همراه بوریرام صعود کرد. از گروه E هم امروز جونبوک موتورز در تایلند برابر تیم شاندونگ چین به برتری 4 بر یک رسید. لی جائه سونگ دقیقه 26، کیم هی یون دقیقه 52، انینیو دقیقه 81 (پنالتی) و ادو دقیقه 89 برای جونبوک گلزنی کردند. وانگ تونگ دقیقه 45 هم تک گل شاندونگ را به ثمر رساند. جونبوک با این برتری 6 امتیازی شد و به  عنوان تیم نخست  گروه E به دور بعدی صعود کرد و شاندونگ هم با 7 امتیاز در رتبه سوم گروه ایستاد تا از راهیابی به مرحله بعد بازبماند. در دیگر دیدار این گروه هرچند کاشیوا ریسول تایلند در زمین بین‌دونگ چین متحمل شکست 2 بر صفر شد اما با 11 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت تا پس از جونبوک موتورز به دور بعدی صعود کند. بین دونگ هم با وجود این پیروزی، با 4 امتیاز در قعر گروه E قرار گرفت.

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ ۱۷:۳۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن