تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي: طرح دو فوريتي مجلس درباره مزايده چهارم بعيد است به‌نتيجه برسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۲۵ق.ظ)
اميدوار به واگذاري سرخابي ها در مزايده بعدي هستيم گودرزي: طرح دو فوريتي مجلس درباره مزايده چهارم بعيد است به‌نتيجه برسد موج - وزير ورزش و جوانان گفت: بعيد است طرح دو فوريتي مجلس درباره مزايده چهارم سرخابي‏‎ها به‌نتيجه برسد و اميدوارم استقلال و پرسپوليس در مزايده چهارم به فروش برسند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود گودرزي صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشيه همايش باشگاه داري خصوصي در مشهد اظهار داشت: اصلي ترين نهاد ورزش کشور باشگاه‌هاي خصوصي هستند و طبق منابع موجود، باشگاه‌هاي خصوصي مهمترين نياز ورزش جوامع است.
وزير ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌هاي خصوصي حامل بار سياست‌هاي دولت هستند، با توجه به اينکه مدت کمي تا مزايده چهارم استقلال و پرسپوليس باقي مانده بعيد است طرح دو فوريتي مجلس به نتيجه برسد و اميدواريم در مزايده چهارم دو باشگاه به فروش برسند.
گودرزي افزود: مهمترين سياست‌گذاري دولت يازدهم در امر ورزش خصوصي‌سازي باشگاه‌ها است که در همين راستا اصلي‌ترين نهاد ورزش کشور در امر باشگاه‌ها سازمان‌هاي خصوصي‌‌سازي هستند؛ اميدواريم که هر چه سريعتر خصوصي‌سازي باشگاه‌ها صورت گيرد چرا که اگر اين امر اتفاق افتد دولت بهتر مي‌تواند ورزش کشور را مورد تقويت قرار دهد.
وي تصريح کرد: اينکه دولت بخواهد باشگاه تأسيس و سپس آن را به بخش خصوصي واگذار کند، منطقي نيست چرا که بايد باشگاه‌ها از ابتدا با حمايت سازمان‌هاي خصوصي مورد بهره‌‌‌برداري قرار گيرد و با تلاش و هزينه‌ها و دانش بخش خصوصي بتوان از ظرفيت ‌آن‌ها استفاده کرد.
وزير ورزش و جوانان گفت: درحال حاضر برخي باشگاه‌ها دولتي آغاز به کار کردند و جدا شدن از حمايت‌هاي دولت برايشان سخت است اما اگر خصوصي‌سازي باشگاه‌هاي دولتي با يک مکانيزم صحيح انجام شود، مي‌تواند فوايد براي ورزش کشور داشته باشد اما اين امر در صورتي امکان‌پذير است که بخش خصوصي توانمندي وجود داشته باشد.
گودرزي افزود: هم‌اکنون خصوصي‌سازي 2 باشگاه پرسپوليس و استقلال تجربه اول است و بايد براي خصوصي‌سازي اين 2 باشگاه مشتري وجود داشته باشد تا بخش خصوصي و دولت بتواند از اين طريق ساير باشگاه‌ها را واگذار کنند اما براي خصوصي‌سازي باشگاه‌هاي ورزش کشور بايد شرايط لازمه آن وجود داشته باشد.
وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه آيا نظر شما بر اين است که وضعيت فوتبال کشور خوب نيست، گفت:‌ تمامي صحبت‌هاي بنده در روز گذشته و ديدار با پيشکسوتان درست است چراکه بنده مسئول ورزش کشور هستم و بايد نظرات ساير افراد را مدنظر داشته و آن‌ها را اجرايي کنم.
وزير ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالي پيرامون صحبت‌هاي روز گذشته وي، گفت: آقاي کي‌روش به وضعيت خوب يا بد فوتبال کشور کاري ندارد؛ ماندن و رفتن وي نيز به فدراسيون مرتبط است، تنها ايشان يک سرمربي هستند و فدراسيون فوتبال تصميم‌گيرنده حضور يا رفتن وي را مي‌گيرد چرا که هم‌اکنون ما کارفرما هستيم و نه پيمانکار و تفاوت‌هاي زيادي ميان کارفرما و پيمانکار وجود دارد. کارفرما مقام عالي پيمانکار است و بايد پيمانکار دستورات لازمه کارفرما را اجرا سازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن