تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصر و اسپانيا موافقنامه همکاري امضا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۲۲:۱۳ب.ظ)
مصر و اسپانيا موافقنامه همکاري امضا کردند موج - وزراي دفاع مصر و اسپانيا موافقتنامه اي مبني بر همکاري دفاعي امضا کردند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، پدرو مورنس،، وزير دفاع اسپانيا و صدقي صبحي همتاي مصري اش اولين موافقتنامه دفاعي بين دو کشور را در قاهره پايتخت مصر به امضا رسانده اند.
بر اساس اين گزارش، دولت اسپانيا امضاي چنين موافقتنامه هايي را با کشورهاي مختلف بسيار حائز اهميت مي داند و اين موافقتنامه حاصل رايزني هايي بوده است که عبدالفتاح السيسي، رييس جمهوري مصر در سفر پنج روز قبلش به اسپانيا با ميزبانان خود از جمله "ماريانو راخوي" نخست وزير اسپانيا به عمل آورده است.
مصر از يک موقعيت جغرافيايي ممتاز برخوردار است و اسپانيا معتقد است اين کشور مي تواند پايگاه لجستيکي مناسبي براي پوشش ديگر ماموريت هاي بين المللي مادريد (از عراق و افغانستان گرفته تا مالي و ماموريت آتلانتا) باشد.
ارتش اسپانيا، به مصر به عنوان يک پايگاه لجستيکي ترانزيتي براي نظاميان نيروي هوايي و دريايي خود در عمليات اين منطقه نياز دارد.
اسپانيا همچنين نقش مصر را در مبارزه با تروريسم ،کليد تلقي مي کند و موضع مصر را عاملي براي ممانعت از پيشروي داعش مي داند و فشار مصر بر عليه تروريست هاي شبه جزيره سينا براي حصول اين هدف بسيار مهم مي باشد.
پيش از امضاي اين موافقتنامه، همکاري هاي نظامي بين دو کشور به آموزش فقط يک افسر نظامي مصر در سال محدود بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن