تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش شدید تگرگ در ارومیه/ بارندگیها تا پنجشنبه ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
بارش شدید تگرگ در ارومیه/ بارندگیها تا پنجشنبه ادامه دارد

بارش تگرگ


شناسهٔ خبر: 2569112 - سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
استانها > آذربایجان غربی

ارومیه - بارش شدید تگرگ در ارومیه که از دقایقی پیش در ارومیه آغاز شده موجب شده تردد شهروندان با مشکل اساسی روبه رو شده و بخش کشاورزی نیز دچار آسیب و خسارت شود. به گزارش خبرنگار مهر، بارش تگرگ که به مدت ۵ دقیقه به طول انجامید موجب ریزش برگ درختان و سفید پوش شدن خودروهای عبوری شد که به دنبال این بارش اختلالات زیادی به دلیل آبگرفتگی معابر و عدم امکان تردد از برخی محورها برای مدتی ایجاد کرد.هم اکنون بارش باران در ارومیه ادامه دارد و بر اساس اعلام مسئولان هواشناسی و مدیریت بحران استان بارندگی ها تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.هرچند بارش این رحمت الهی موجب خوشحالی مردم و کشاورزان شده اما خسارات محصولات کشاورزی و بی تدبیری مسئولان در خصوص رفع مشکل آبگرفتگی معابر این خوشحالی را به کام مردم تلخ کرده است.بر اساس گزارش میدانی خبرنگار مهر هم اکنون بسیاری از خیابانهای اصلی و محلات شهر ارومیه به جای خوشحالی از بارش رحمت الهی درگیر حل مشکل آبگرفتگی منازل و محلات خود هستند.نیروهای امدادی آتش نشانی، سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه هر چند به کمک مردم آمده اند اما به دلیل ادامه بارندگی ها امداد رسانی نیز با مشکل و کندی در حال انجام است.
خسارت وارده بر باغات اهر
بخش کشاورزی چهار و ۱۴۰ میلیارد ریال خسارت دید یکی از نکات قابل توجه در خصوص بارش تگرگ و باران در ارومیه در کنار سرمازدگی بهاره خسارات بالای بخش کشاورزی است هر چند آمارهای دقیقی در این خصوص استخراج نشده است اما مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار مهر میزان آمارها خسارت بخش کشاورزی در طول سال زراعی جاری را اعلام کرد.  امیرعباس جعغری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دلیل ادامه بارش ها در استان و بارش دقایق پیش تگرگ اعلام دقیق آمار منوط به کار بررسی و کارشناسی دقیق است افزود: در طول سال زراعی جاری از محل حوادث ناشی از سرمازدگی، بارش تگرگ، طوفان و برف بیش از چهار هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی تا هفتم اردیبهشت ماه سالجاری خسارت وارد شده است.وی ادامه داد: این میزان شامل خسارت بخش باغی به مبلغ دو هزار و ۹۹۱ میلیارد ریال، بخش زراعی یک هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال، بخش تاسیسات کشاورزی یک هزار و ۴۱۰ میلیون ریال و بخش دامی نیز ۳۰۵ میلیون ریال است.جعفری با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان بارش ها تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت عنوان کرد: هم اکنون تمامی نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند و در حال حاضر نیز گزارش خاصی در خصوص بروز سیل و سیلاب و ... اعلام نشده است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن