تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797580346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«کلاه قرمزی» روز پدر می‌آید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: «کلاه قرمزی» روز پدر می‌آید
«کلاه قرمزی» به بهانه روز پدر، قسمت تازه‌ای از مجموعه خود را با حضور همه عروسک‌هایش روی آنتن شبکه دو سیما می‌برد.
کد خبر: ۴۹۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ - 01 May 2015


«کلاه قرمزی» به بهانه روز پدر، قسمت تازه‌ای از مجموعه خود را با حضور همه عروسک‌هایش روی آنتن شبکه دو سیما می‌برد.

به گزارش ایسنا، شبکه دو سیما مصادف با ولادت امام علی (ع)، 11 و 12 اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی و ویژه برنامه‌هایی مانند «زیر سایه شما»، «دو درصد»، «کلاه قرمزی»، «فیتیله، عیدا تعطیله» پخش می‌کند.

ویژه برنامه «کلاه قرمزی» جمعه از ساعت 21 و 40 دقیقه با حضور همه عروسک‌هایش روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به همین مناسبت « عموهای فیتیله‌ای» شنبه، 12 اردیبهشت هم برنامه خواهند داشت. آنها از ساعت 14 با اجرای نمایش‌های جذاب و ترانه‌های شاد به استقبال سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) می‌روند.

شبکه دو همچنین به مناسبت ولادت با سعادت امام علی (ع)، روز پدر و روز معلم برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که برخی به صورت ویژه‌برنامه تولید می‌شوند و بعضی دیگر همان برنامه‌های همیشگی هستند که با حال و هوای متفاوت تری روی آنتن می‌روند.

پخش 17 فیلم کوتاه در قاب «دو در صد»

شبکه دو به بهانه هفته کارگر و همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر و روز معلم 17 فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای را روی آنتن می‌فرستد.

از میان این آثار می‌توان به انیمیشن «پدر» اثر محمدرضا خردمندان، فیلم «فرزندم» با بازی بهروز شعیبی، «مدرسه ایران» ساخته کوروش شاملو، «سفارش خدا» کاری از علی سیفی، «سایه‌ای برای پدرم» اثر فرزاد مرادی، «درنگ» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، «مثبت بی نهایت» فیلمی از وحید عابدینی، «پدر من یک قهرمان است» ساخته محمدعلی کنارکناری و .. اشاره کرد.

فیلم صد ثانیه‌ای «با من حرف بزن» ساخته علیرضا احمدی هم در هفته جاری در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته است.

در هفته جاری فیلم کوتاه «منتظرت بودم» کاری از وحید مباشری و «مردان آهنین» ساخته احسان بیگلری هم در قاب دو درصد تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم کوتاه «کنترل شد» به کارگردانی اعظم ذوقی، «سندان» ساخته محمد تقی استیری به مناسبت هفته کارگر از برنامه دودرصد روی آنتن می‌روند.

«دو درصد» با پخش فیلم‌های کوتاه «گذشت» ساخته نیما قپانوری، «مدرسه عشایر»، «پدرانه» و «شکسته در چشم باد» نیز بخش‌هایی از ایثار و تلاش معلمان ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

شبکه دو فیلم‌های 100 ثانیه‌ای را با موضوعات اخلاق، فرهنگ کتابخوانی، محیط‌زیست، سبک زندگی اسلامی‌ایرانی، خانواده، ‌صرفه جویی، جمعیت، مناسبت‌های مذهبی و ملی در قالب قاب «دو در صد» به روی آنتن می برد.

«دو در صد» حاصل همکاری دبیرخانه جشنواره صد و شبکه دو است و روزانه در 3 باکس 9:30، 17:30 و 23:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود.

برنامه‌های گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو هم به مناسبت روز پدر و روز معلم منعطف خواهند شد و در همین راستا «عصر خانواده» و « زنده باد زندگی» با حال و هوای متفاوت تری پخش خواهند شد.

پخش مستند «مسافر آفتاب» و فیلم‌ها و انیمیشن‌های «ماشین‌ها»، «کفش»، «تلفن»، «زیر یک سقف»، «مردی به سان باد» و «بل و سباستین» نیز از شبکه دو سیما به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) پخش خواهند شد.

مستند «مسافر آفتاب» به کارگردانی سیداشرف طباطبایی شنبه - 12 اردیبهشت - از ساعت 19 روی آنتن می‌رود. این مستند به بهانه روز معلم پخش می‌شود و در آن به اندیشه‌های شهید مطهری از نگاه مسلمانان اندونزی پرداخته می شود.

انیمیشن «ماشین ها 2» جمعه 11 اردیبهشت ساعت 9 در قالب سینما صبحانه پخش می شود، همچنین فیلم «بل و سباستین» نیکلاس ونیر نیز همان روز از ساعت 17 و 30 دقیقه روی آنتن می رود.

شبکه دو 11 اردیبهشت فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» به کارگردانی احمد کاوری را روی آنتن می برد، این فیلم با بازی شهره لرستانی ، پورانداخت مهیمن ، خشایار راد ، فریبا طالبی ، سمیرا حسینی ، حسام حمیدی ، آوا کاوری و محمد حاتمی در گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده و درباره دو خانواده متفاوت است که به‌دلیل یک کلاهبرداری مجبور می‌شوند برای مدتی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنند.

این فیلم از ساعت 23 و 55 دقیقه پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «تلفن» به نویسندگی و کارگردانی کارگردانی محسن دامادی شنبه 12 اردیبهشت از ساعت 17 و 30 دقیقه در شبکه دو پخش می شود.

این فیلم در گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده و درباره نوجوانی است که در حسرت خرید دوچرخه به سر می‌برد، او گوشواره‌­ای پیدا می‌کند و همین اتفاق ماجراهای تازه‌ای را برای او به همراه دارد.

فیلم سینمایی «مردی به سان باد» به کارگردانی پائولو بیالچینی محصول ایتالیا هم روز پدر از ساعت 23 و 55 دقیقه پخش می شود.

از میان ویژه برنامه ها می توان به «زیر سایه شما» اشاره کرد که در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اجرای محمد سلوکی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

مجتبی کشاورز «زیر سایه شما» را برای گروه امور اجتماعی شبکه دو تهیه می کند؛ این برنامه جمعه ساعت 21 در شبکه دو آغاز می شود و پخش آن شنبه در ساعت های 11:10، 13:30، 16:20و 21:40 ادامه خواهد داشت.

تجلیل از معلم های فداکار، گفتگو با بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان مطرح همچون امین تارخ، کامران تفتی، الهام پاوه نژاد، برانکو ایوانکوویچ، علی رضا رضایی و.. از دیگر بخش های این برنامه تلویزیونی خواهند بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن