تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796957527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجاره دادن دوربین‌هایمان از عکاسی در سینما به صرفه‌تر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امنیت شغلی عکاسان سینما-۴
اجاره دادن دوربین‌هایمان از عکاسی در سینما به صرفه‌تر است

مجید صباغ بهروز


شناسهٔ خبر: 2539701 جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی

مجید صباغ بهروز عکاس سینما، معتقد است اکر یک عکاس دوربین خود را اجاره دهد، در ماه درآمد بیشتری نسبت به دستمزد کار در یک پروژه سینمایی را دارد. مجید صباغ بهروز عکاس سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نزدیک به چهار سال است که فعالیت عکاسی در حوزه سینما را کنار گذاشته و بیشتر به فیلمبرداری در سینما روی آورده است، توضیح داد: امنیت شغلی در هر حرفه ای مساله ای است که باید توسط یک انجمن و یا یک اتحادیه دنبال شود و نمی‌توان انتظار داشت که عکاسان سینمایی خود به تنهایی برای حرفه‌شان امنیت شغلی ایجاد کنند.وی توضیح داد: حرفه عکاسی سینمایی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما متاسفانه بسیاری از افراد فکر می کنند می توانند بدون آموزش وارد چنین حرفه ای شوند و متاسفانه در چند سال اخیر حضور چنین افرادی در حرفه عکاسی سینمایی پررنگ شده است.عکاس فیلم سینمایی «حس پنهان» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی تاکید کرد: متاسفانه در سال های اخیر روند حضور این گروه از عکاسان به واسطه حضور برخی از تهیه کنندگان و کارگردانان تازه کار زیاد شده است و همین مساله سبب شده تا به روند عکاسی در سینما لطمه وارد شود. عکاسی سینما جزو شاخه های سخت عکاسی به شمار می رود و این حرفه در سینما از اهمیت و مسئولیت بسیار سنگینی برخوردار است. می توان گفت عکاسی به قدری با اهمیت است که می تواند یک فیلم را از ورشکستگی نجات دهد.صباغ بهروز گفت: ورود عکاسان بدون تجربه و آموزش ندیده با دستمزدهای اندکی که دریافت می کنند، سبب شده تا وضعیت امنیت شغلی عکاسان و حرفه عکاسی در سینما به خطر افتد که امیدوارم با پیگیری سازمان سینمایی و کمیته امنیت شغلی عکاسان سینمای ایران این مساله رفع شود.وی بیان کرد: برخی از این عکاسان جوان حتی تعریف درستی از عکاسی سینمایی ندارند و من فکر می کنم باید در جشن ها و برنامه هایی که انجمن عکاسان سینمای ایران برگزار می کند، حضور پیدا کنند تا بتوانند حداقل از این طریق با عکاسی حرفه ای سینما آشنا شوند و ببینند عکس های سینمایی چگونه گرفته می شود.عکاس فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» به کارگردانی رضا میرکریمی با اشاره به اینکه تهیه کنندگان سینما باید مانند گذشته از عکاسان حرفه ای در فیلم های خود استفاده کنند، تاکید کرد: متاسفانه دستمزدهای عکاسی در حوزه سینما بسیار پایین آمده و یکی از دلایلی که سبب شده از چهار سال گذشته فعالیت در حوزه عکاسی سینما را کنار بگذارم همین است. من اصلا دوست ندارم عکس های خود را با قیمت اندک به فروش رسانم.وی توضیح داد: هر عکاس سینمایی در کمترین حالت ۱۵ میلیون تومان ابزار با خود سرصحنه می برد و در برابر این ابزار دستمزد بسیار اندکی دریافت می کند. این درحالی است که اگر بخواهد ابزار خود را کرایه دهد، روزانه ۲۰۰ هزار تومان دریافت می کند که می شود ماهی ۶ میلیون تومان و بهتر از این است که سر کاری برود که دستمزد آن نصف این درآمد هم نیست.صباغ بهروز در پایان تاکید کرد: عکاسان سینمایی نباید با دستمزد اندک کارهای سینمایی را قبول کنند. مگر تا چه اندازه سینماگران می توانند از عکاسان بی تجربه و بدون علم استفاده کنند، در نهایت متوجه خواهند شد که باز هم نیازمند عکاسان حرفه ای در حوزه سینما هستند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن