تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819038127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازی ۳۰ ایزدی ربوده شده


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آزادسازی ۳۰ ایزدی ربوده شده
نظامیان ارتش عراق امروز با همکاری نیروهای اقلیم کردستان، ۴۰ عضو گروه تروریستی داعش را در منطقه «تلعفر» واقع در شهر سنجار به هلاکت رساندند.
مهر: هلاکت ۴۰ عضو گروه تروریستی داعش در شهر «سنجار» واقع در صلاح‌الدین و آزادسازی ۳۰ ایزدی ربوده شده توسط این گروه از مهم‌ترین اخبار امنیتی عراق به شمار می‌رود.

به گزارش سومریه نیوز، نظامیان ارتش عراق امروز با همکاری نیروهای اقلیم کردستان، ۴۰ عضو گروه تروریستی داعش را در منطقه «تلعفر» واقع در شهر سنجار به هلاکت رساندند.

نیروهای اقلیم کردستان نیز ساعاتی پیش طی عملیاتی در شهر سنجار، ۳۰ ایزدی را که چندی پیش توسط تروریست های داعش ربوده شده بودند، آزاد کردند. در میان افرادی که آزاد شدند چندین زن و کودک دیده می شوند.

دستگاه مبارزه با تروریسم در عراق نیز با صدور بیانیه ای از پایان عملیات پاکسازی پالایشگاه بیجی از تروریست های داعش و آغاز عملیات پاکسازی مناطق اطراف آن خبر داد.

المیادین گزارش داد: نیروهای اقلیم کردستان عراق امروز سه شنبه «ابولیث الانصاری» از سرکرده های ارشد داعش را در منطقه «داقوق» واقع در استان کرکوک از پای درآودند.





تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن