تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813344945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش 50 درصدي حفاريهاي غيرمجاز در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كاهش 50 درصدي حفاريهاي غيرمجاز در همدان
همدان - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان همدان گفت: حفاريهاي غير مجاز در استان همدان 50 درصد كاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، اسد الله بيات پيش از ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتي با خبرنگاران افزود: با به كارگيري 64 نيروي متخصص كه حفاظت را به عهده دارند حفاريهاي غير مجاز كاهش يافته است.

وي با بيان اينكه در سال جاري، ماه مبارك رمضان همزمان با ماه شهريور است و اين ماه از جدول زمان بندي شده گردشگري در سال جاري حذف شده است، تصريح كرد: جشنواره تابسستاني امسال به منظور معرفي جاذبه هاي گردشگري استان همدان 23 مرداد تا اول شهريور همزمان با روز همدان برگزار خواهد شد و با برپايي نمايشگاه صنايع دستي معرفي جاذبه هاي استان و تورهاي استانگردي همراه خواهد بود.

بيات اظهار داشت: در تابستان سال جاري به منظور جذب گردشگر و توريسم برنامه ريزيهاي لازم صورت گرفته است و با برگزاري جشنواره هاي بين اللمللي در اين راستا قدم برداشته مي شود.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان همدان عنوان كرد: براي ادامه تملك تپه هگمتانه به غير اعتبارهاي ملي، 900 ميليون تومان اعتبار استاني اختصاص يافت اما طبق برآورد سازمان براي كاوشهاي تپه هگمتانه بيش از 66 ميليارد تومان نياز است كه بر اساس نظر كارشناسان اين اعتبارها به 100 ميليارد تومان نياز است كه بر اساس نظر كارشناسان اين اعتبارها به 100 ميليارد تومان افزايش مي يابد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن