تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813337718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشكل كمبود مصالح ساختماني در آذربايجان غربي مهار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مشكل كمبود مصالح ساختماني در آذربايجان غربي مهار شده است
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي گفت: براي تامين مصالح ساختماني در اين استان مشكلي وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، محمد باقر دارياني صبح روز پنجشنبه در هفدهمين جلسه ستاد مسكن آذربايجان غربي اظهار داشت: به رغم جو كاذبي كه اوايل سال در تهيه و توزيع مصالح ساختماني بود در حال حاضر با تدابير انديشيده شده و برنامه ريزي هاي انجام شده مشكل تامين مصالح ساختماني در شهرهاي مختلف آذربايجان غربي مهار شده است.

محمد باقر دارياني خاطرنشان كرد: هم اكنون قيمت مصالح ساختماني از جمله شن و ماسه، آجر و سيمان در استان تثبيت شده است.

وي همچنين از واردات هزار و 500 تن سيمان توسط سازمان همياري شهرداريهاي استان خبر داد و عنوان كرد: دستگاه هاي اجرايي مي توانند براي تامين سيمان مورد نياز پروژه هاي عمراني خود از واردات استفاده كنند.

دارياني از ورود سيمان به استان خبرداد و بيان داشت: بر اساس نياز پروژه هاي عمراني و سفارش دستگاه هاي اجرايي استان باز هم سيمان وارد مي شود.

وي از كاهش سهميه سيمان يارانه اي پروژه هاي عمراني استان خبر داد و گفت: سعي مي شود سهميه سيمان براي ساخت و ساز هاي مردمي افزايش يابد تا مردم به راحتي بتوانند سيمان مورد نياز خود را دريافت كنند.

دارياني همچنين با اشاره به حمايت مسئولان استان از سرمايه گذاران توليد مصالح ساختماني با فناوريهاي نوين گفت: در صورتي كه اين توليدات را مركز تحقيقات صنعتي كشور تاييد كند از سرمايه گذاران توليد مصالح ساختماني با فناوريهاي نو و جديد در آذربايجان غربي حمايت مي كنيم.

رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان غربي نيز در اين جلسه عنوان كرد: هم اكنون 170 واحد آجر پزي در آذربايجان غربي فعال است و بر اساس پروانه هاي ساختماني آجر مورد نياز مردم را تامين مي كنند.

جعفر صادق اسكندري با اشاره به اينكه مشكلي از بابت تامين سيمان مورد نياز براي ساخت و سازهاي مردم به ويژه انبوه سازان تعاونيهاي مسكن مهر در استان وجود ندارد، افزود: طرحهايي كه از طرف سازمان مسكن و شهرسازي معرفي مي شوند بدون وقفه سيمان مورد نياز خود را از كارخانجات سيمان دريافت مي كنند.

رئيس سازمان مسكن و شهر سازي آذربايجان غربي نيز در اين جلسه گفت: تاكنون از حدود 65 هزار نفر از اعضاي تعاوني هاي مسكن مهر در آذربايجان غربي پنج هزار و 192 نفر براي دريافت 510 ميليارد ريال تسهيلات به بانكهاي عامل استان معرفي شده اند.

علي خان محمدي از اجراي طرح ساماندهي مسكن در سال جاري در آذربايجان غربي خبر داد و گفت: در اجراي اين طرح 43هزار واحد مسكوني در استان براي اقشار كم در آمد جامعه احداث مي شود.

در اين جلسه واگذاري سه هزار و 403 متر مربع زمين براي احداث واحد هاي مسكوني كاركنان شركت آب و فاضلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان خوي به تصويب اعضاي كار گروه رسيد.
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن