تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش ساخت Texture -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزش ساخت Texture mamali132002 04 بهمن 1384, 21:01سلام خدمت همه من با توجه به سوالی که sam کرده بود تصمیم گرفتم که راه و روش ساخت texture رو آموزش بدم. در مرحله ی اول شما باید مدل ساخته شده ی خود را وارد zbrush کرده یا اینکه در خود zbrush بسازید. و سپس بر روی projection master کلیک کنید. () در قسمت Projection master تنظیمات رو همانند شکل زیر انجام دهید. () پس از اینکه تنظیمات رو انجام دادید سوالی از شما پرسیده میشود که باید بر روی create a texture and continue کلیک کنید. () شما با استفاده از قلمو باید texture خودتون رو بکشید و سپس دوباره بر روی projection master کلیک کنید . () در اینجا باید بر روی pickup now کلیک کنید. () در قسمت ششم شما میبینید که در دو طرف مدل (راست و چپ) اشکالاتی دیده میشه (کشیده شدن texture و سیاهی در بعضی جاها) () بر روی projection master کلیک کنید و این بار نتظیمات رو به این شکل انجام دهید : () همون طوری که میبینید پس از اینکه جاهای خراب رو رنگ آمیزی کردید و pick up کردید دو سمت مدل نیز درست خواهند شد. () این کشیدگی در پایین و بالای مدل نیز وجود داره: () شما تنظیمات رو این بار به این صورت انجام دهید: () (همین کار را برای بالای مدل نیز انجام بدید) همون طوری که میبیند حالا texture پوست model آماده میباشد. () حالا میخوایم که امتحان کنیم که چگونه ابرو رو بر صورت نقاشی کنیم و یا جزییات دیگر رو. تنظیمات projection master رو همانن شکل زیر انجام دهید: () و در آخر خواهید دید که ابرو بر روی texture کاملا سوار شده. () نوشته شده توسط محمدرضا سیه پوش (MAMALI132002) sam_sam 04 بهمن 1384, 21:43na aziz jon man moshkelam ye zarreh herfei tar ast . man inha ra baladam . vaghtei textuer midam be mohite aslei ke bargardam mirizeh beh am . UV ha tanzim nistand . mach nemishe ba model aslei . moshkele man in ast . mamali132002 05 بهمن 1384, 09:07sam اگر ممکنه یک screen shot از مشکلت تو zbrush بده sam_sam 05 بهمن 1384, 22:20 () IN GHABLA AZ TEXTUER DADAN VA RAFTAN BE MASTER PEROJECT AST . VA IN : () VAGHTEI AZ MASTER PEROJECT BAR MIGARDAM . TEXTUER IN TORI SAVAR MISHEH MOTEVAJEH SHODEI MANZORE MAN RA ? mamali132002 07 بهمن 1384, 22:45sam شرمنده من مانیتورم سوخته بود و این چند روز نبودم. شما مطمئن هستم که مراحلی که با گفتم رو رعایت نکردید. اگر امکانش هست شما فایل tool که این مدل رو باهاش در zbrush ذخیره کردی اینجا بزار من برات همین رو سوارش میکنم.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1086]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن