تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819152972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره مندي بيش از 13 ميليون نفر از خدمات پيشگيري بهزيستي در سال 90


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهره مندي بيش از 13 ميليون نفر از خدمات پيشگيري بهزيستي در سال 90
تهران - رييس مركز توسعه پيشگيري سازمان بهزيستي كل كشور گفت: در سال 90، 13 ميليون و 270 نفر از خدمات پيشگيري سازمان بهزيستي بهره مند شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا، "كاظم نظم ده" روز سه شنبه در نشست خبري عملكرد حوزه پيشگيري در سال گذشته كه در سازمان بهزيستي كشور برگزار شد، افزود: همچنين در اين مدت پنج ميليون و 200 هزار نفر در حوزه پيشگيري از اعتياد تحت آموزش هاي كاربردي و اصولي قرار گرفتند.

وي با بيان اينكه بيش از 80 درصد فعاليت هاي پيشگيري از اعتياد در كشور در سازمان بهزيستي متمركز شده است، گفت: 65 درصد فعاليت هاي درمان و كاهش آسيب هاي اعتياد در كشور نيز از سوي سازمان بهزيستي صورت مي گيرد.

اين مقام مسوول افزود: 119 هزار نفر در سال گذشته از برنامه هاي آگاهي سازي و پيشگيري از معلوليت ها و همچنين 91 هزار نفر از بخش هاي مشاوره ژنتيك در كشور بهره مند شدند.

نظم ده با بيان اينكه دو ميليون و 200 هزار نفر كودك تحت پوشش خدمات تنبلي چشم قرار گرفتند، اظهار داشت: يك ميليون و 230 هزار نفر نيز از مجموعه خدمات گروه مشاوره مانند مشاوره حضوري، تلفني و مشاوره خانواده استفاده كردند.

وي كل فعاليت هاي مركز توسعه پيشگيري سازمان بهزيستي را 13 عنوان فعاليت اعلام كرد و افزود: با توجه به اينكه بودجه اين بخش در دو سال گذشته ثابت مانده است فعاليت هاي اين مركز تنها 4/5 درصد رشد داشته است.

رييس مركز توسعه پيشگيري سازمان بهزيستي ادامه داد: اين در حالي است كه بودجه امسال سازمان بهزيستي در بخش توسعه پيشگيري 100 درصد رشد داشته و ما مي توانيم برنامه هاي مورد نظر خود را در حوزه پيشگيري از جمله اعتياد، ايدز و كاهش آسيب هاي اجتماعي به مرحله عمل برسانيم.

ادامه دارد ...

اجتمام ** 9134 ** 1788 **1569

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80212645

سه|ا|شنبه|ا|13|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن