تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813365112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهادت 2 مبارز گردان‌هاي القدس در شمال نوار غزه/ شمار شهداي جنايت امروز به 5 نفر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهادت 2 مبارز گردان‌هاي القدس در شمال نوار غزه/ شمار شهداي جنايت امروز به 5 نفر رسيد
خبرگزاري فارس: 2 مبارز گردان‌هاي القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامي بر اثر حمله توپخانه‌اي رژيم صهيونيستي در شرق شهرك بيت حانون در شمال نوار غزه به شهادت رسيدند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري"سما"، "ادهم ابوسلميه" سخنگوي امداد و اورژانس غزه گفت كه تيم‌هاي امداد پيكر دو شهيد را به بيمارستان"بيت حانون" در شمال نوار غزه منتقل كردند.

ابوسلميه تصريح كرد كه اين دو شهيد "محمد شبات"(24 ساله) و "اسماعيل ابوعوده"(24 ساله) نام دارند.

گردان‌هاي القدس وابسته به جهاد اسلامي نيز اعلام كردند كه اين دو شهيد از اعضاي اين گردان‌ها هستند.

"ابواحمد" سخنگوي گردان‌هاي القدس تاكيد كرد كه رژيم اشغالگر به نقض آتش‌بس ادامه مي‌دهد و اين گردان‌ها نيز در حال ارزيابي اوضاع براي پاسخ به جنايت‌هاي صهيونيست‌ها است.

شاهدان عيني گفتند كه نيروهاي اشغالگر از گذرگاه ايرز به شمال شرقي شهرك بيت حانون يورش آورده و با گلوله توپخانه گروهي از شهروندان را هدف قرار دادند كه طي آن دو نفر شهيد شدند.

از سوي ديگر صبح امروز در جريان درگيري مسلحانه بين نظاميان رژيم صهيونيستي و فلسطينيان در مرز مصر با فلسطين اشغالي 3 فلسطيني شهيد و يك نظامي صهيونيستي نيز به هلاكت رسيد.

بر اساس اين گزارش صبح امروز انفجار يك بسته مواد منفجره در حين عبور خودروي وابسته به ارتش رژيم صهيونيستي كه در حال احداث ديوار در نزديكي منطقه"كودش برنيع" هستند، باعث هلاكت نظامي صهيونيست و زخمي شدن دو نفر ديگر شد و پس از آن نيز با حضور نيروهاي ارتش در مكان، تيراندازي و درگيري با يك گروه فلسطيني آغاز شد.

انتهاي پيام/++

دوشنبه|ا|29|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن