تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813329284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در سال گذشته‌ي ميلادي، 24 ميليون گردشگر به مالزي سفر كردند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در سال گذشته‌ي ميلادي، 24 ميليون گردشگر به مالزي سفر كردند
جام جم آنلاين: مالزي در سال گذشته ميلادي ميزبان بيش از 24 ميليون گردشگر از كشورهاي مختلف دنيا بود.


وزارت گردشگري مالزي در گزارشي اعلام كرد، در سال 2011 ميلادي، حدود 24 ميليون و 700 هزار گردشگر از مالزي ديدن كردند كه نسبت به سال پيش از آن، افزايش 200 هزار نفري را نشان مي‌دهد.

دولت مالزي با انجام برنامه‌ريزي‌هاي بلندمدت در نظر دارد تعداد گردشگران اين كشور را تا سال 2020 به 36 ميليون نفر در سال افزايش دهد.

اين گزارش نشان مي‌دهد، رشد دو رقمي تعداد گردشگران مالزي در سال 2011 به لطف افزايش سفر شهروندان از قزاقستان، نيوزلند، روسيه، ايران، فرانسه، آفريقا، تايوان و چين بوده است.

قزاقستان بيشترين افزايش تعداد گردشگر به مالزي را داشته است كه با توجه به سه پرواز مستقيم در هفته از آلماتي به كوالالامپور، تعداد گردشگران ورودي از اين كشور به مالزي در سال 2011 حدود 66 درصد افزايش يافت.

وزارت گردشگري مالزي اعلام كرد، براي سال 2011 سقف 25 ميليون گردشگر پيش‌بيني شده بود، اما كاهش تعداد سفر گردشگران از اندونزي، تايلند، ژاپن و فيليپين اين هدف‌گذاري به نتيجه نرسيد.

وقوع سونامي در ژاپن و سيل در تايلند و همچنين انقلاب‌هاي مردمي در كشورهاي عربي خليج فارس از مهم‌ترين دلايل كاهش سفر گردشگران به مالزي در سال 2011 بوده است.

وزارت گردشگري مالزي قصد دارد در راستاي افزايش درآمدهاي اين كشور از محل صنعت گردشگري، گردشگري لوكس را در اين كشور توسعه دهد. در همين راستا، حساب ويژه‌اي براي جذب گردشگران ثروتمند از چين و هنگ كنگ شده است.

اين در حاليست كه گردشگران عرب به ويژه گردشگران كشورهاي عربي حوزه خليج فارس نيز كه به صرف مبالغ هنگفت مشهور هستند، در سال‌هاي اخير به سفر به مالزي علاقمند شده و هر ساله نيز به تعداد گردشگران ثروتمند اروپايي كه براي بازي گلف به مالزي سفر مي‌كنند افزوده مي‌شود.

وزارت گردشگري مالزي اخيرا طرح جديدي تحت عنوان «گردشگري باغ» را در اين كشور اجرا كرده است كه در قالب آن باغ‌هاي زيباي اين كشور كه برخي از آنها شهرت جهاني دارند، به جاذبه جديد گردشگري اين كشور مالزي مي‌شوند. (ايسنا)

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن