تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813357082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/هفته هجدهم مسابقات فوتبال ليگ دسته يك/ پيكان و آلومينيوم صدرنشين، باز هم پيروز شدند اوضاع بد برق شيراز و استيل‌آذين همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /هفته هجدهم مسابقات فوتبال ليگ دسته يك/ پيكان و آلومينيوم صدرنشين، باز هم پيروز شدند اوضاع بد برق شيراز و استيل‌آذين همچنان ادامه دارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

هفته هجدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر با پيروزي صدرنشينان گروه‌هاي الف و ب همراه بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هجدهمين هفته مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور (جام آزادگان) عصر امروز (پنج‌شنبه) با انجام 13 مسابقه در گروه‌هاي الف و ب برگزار شد كه طي آن تيم‌هاي صدرنشين پيكان و آلومينيوم هرمزگان توانستند با غلبه بر حريفانشان جايگاه مستحكم‌تري در صدر جدول اين رقابت‌ها پيدا كنند.

از رقابت‌هاي گروه الف، تيم پيكان توانست در قزوين با يك گل تيم پيام مخابرات را شكست دهد. پيكان با اين پيروزي 37 امتيازي شد و فاصله‌اش را با ساير رقبا بيشتر كرد.

اما تيم شهرداري بندرعباس نيز موفق شد با نتيجه دو بر يك ميهمانش سايپا قائمشهر را شكست دهد و با 34 امتياز و حضور در رتبه دوم جدول همچنان در تعقيب صدرنشيني باشد.

ايران‌جوان بوشهر تيم سوم اين گروه ميزبان فولاد يزد بود كه اين تيم هم توانست با همين نتيجه از سد فولاد يزد بگذرد و امتيازاتش را به عدد 28 برساند.

در ساير بازي‌هاي اين گروه استيل‌آذين كه با 16 امتياز اوضاع خوبي ندارد، با يك گل از ميهمانش پارسه تهران شكست خورد و در رتبه يازدهم جدول چهارده تيمي گروه باقي ماند. شهرداري اراك هم با همين نتيجه تيم مس رفسنجان را از پيش‌رو برداشت.

ابومسلم كه در مشهد ميزبان صنعت ساري بود با نتيجه پرگل سه بر صفر اين تيم را شكست داد اما با 23 امتياز در همان رتبه هشتم جدول باقي ماند. در گرگان ديدار تيم‌هاي اتكا و گسترش فولاد با تساوي بدون گل تمام شد.

اما از رقابت‌هاي گروه ب و در حساسترين مسابقه تيم آلومينيوم هرمزگان با حساب دو بر يك ميزبانش كاوه تهران را شكست داد و با 37 امتياز صدرنشيني قاطع خود در جدول گروه را ادامه داد.

ماشين سازي تبريز تيم دوم اين گروه با نتيجه سه بر يك مغولب ميزبان خود گهر زاگرس شد و 30 امتيازي در رتبه دوم جدول باقي ماند. گهر زاگرس نيز با اين نتيجه به 29 امتياز رسيد و با يك پله صعود به رتبه سوم جدول راه يافت.

در ساير بازي‌هاي اين گروه شهرداري ياسوج توانست در سيرجان تيم گل‌گهر را با يك گل شكست دهد. پاس همدان تيم ششم جدول امروز مقابل ميهمانش تربيت يزد با حساب يك بر يك متوقف شد. برق شيراز كه ميهمان تيم نيروي زميني بود نتيجه‌اي بهتر از اين نگرفت و با 16 امتياز توانست يك پله از قعر جدول بالا بيايد. شيرين‌فراز در كرمانشاه هم چنين نتيجه‌اي را مقابل نفت مسجد سليمان بدست آورد.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن