تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813449851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي بي تدبيري در بازار ارز صورت مي گيرد؛ احضار وزير اقتصاد به مجلس‌


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: در پي بي تدبيري در بازار ارز صورت مي گيرد؛ احضار وزير اقتصاد به مجلس‌
رئيس‌ كميسيون اقتصادي مجلس از احضار وزير اقتصاد به مجلس خبر داد و گفت: وزير اقتصاد و ديگر دستگاه‌هاي دولتي از جمله بانك مركزي بايد نسبت به بي‌تدبيري خود پاسخگوي نمايندگان مجلس باشند.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري خانه ملت؛ ارسلان فتحي‌پور رئيس‌ كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نابساماني بازار ارز و سكه، به فارس گفت:طبق وعده‌اي كه مسئولان اقتصادي كشور به نمايندگان مجلس داده بودند، قرار شد كه دولت قيمت ارز را بر اساس، قيمت مرجع دولتي به توليدكنندگان توزيع كند.

وي با اشاره به اظهارات وزير صنعت و معدن مبني بر توزيع ارز دولتي به توليدكنندگان و مديران صنايع و معادن كشور، گفت: در حالي آقاي غضنفري از توزيع ارز دولتي به توليدكنندگان خبر مي‌دهد كه پيگيري‌هاي ما اين موضوع را تائيد نمي‌كند.

عضو كميسيون اقتصادي با بيان اينكه دولت بايد مابه‌التفاوت افزايش قيمت ارز را به توليدكنندگان پرداخت كند، تصريح كرد: دلار‌ ۲هزار توماني فاجعه‌اي بزرگ براي كشور است؛ گرچه اين قيمت حبابي است اما ممكن است با استمرار بي‌تدبيري‌هاي‌ دولت و بانك مركزي به قيمت واقعي تبديل شود.

فتحي‌پور با بيان اينكه نابساماني بازار ارز وضعيت اشتغال و توليد را با مشكل مواجه خواهد كرد، گفت: دولت، مجلس و قوه قضائيه بايد فورا براي نابساماني قيمت ارز جلسه ستاد بحران تشكيل بدهند.

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس گفت: بي‌تدبيري دولت بخش اعظمي از چرايي نابساماني بازار ارز را شامل مي‌شود.

وي با بيان اينكه مجلس به هيچ عنوان در برابر نابساماني‌‌هاي اخير بازار ارز سكوت نخواهد كرد، گفت كه دستگاه‌هاي امنيتي و قضايي بايد به وظيفه‌ خود در برخورد با عاملان اخلال در نظام اقتصادي كشور عمل كند.

فتحي پور در پايان از احضار شمس‌الدين حسيني وزير اقتصاد و داريي به مجلس خبر داد و گفت: وزير اقتصاد و ديگر دستگاه‌هاي دولتي از جمله بانك مركزي بايد نسبت به بي‌تدبيري خود پاسخگويي نمايندگان مجلس باشند.

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن