تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813372501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منشور تربيتي نسل جوان بايد به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: منشور تربيتي نسل جوان بايد به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار بگيرد
وزير ورزش و جوانان با اشاره به اهميت و تاثير گذاري جوانان در توسعه كشور در تمامي عرصه ها گفت: منشور تربيتي نسل جوان بايد به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار بگيرد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از سايت اطلاع رساني ورزش و جوانان فارس محمد عباسي در چهل و چهارمين جلسه ستاد ملي ساماندهي امور جوانان با تاكيد بر برگزاري بموقع و منظم اين نشست گفت: برنامه ريزي براي جوانان يك امر ملي است و بايد همه ارگانها، سازمانها و نهادهاي دولتي دراين زمينه مشاركت داشته باشند .
عباسي افزود: دراين راستا بايد همه مولفه ها بررسي و خلاءها شناسايي شوند تا در برنامه ريزي و تصميم سازي ها ‌اثر گذاري چنين جلساتي بيش از پيش در سطح كلان مشهود شود.
وزير ورزش و جوانان با تاكيد بر آينده نگري در برنامه ريزي ها افزود: مسائل، مشكلات و دل مشغولي هاي جوانان بسيار متعدد است و در هر دوره و هر عصري موارد خاصي جلوه گري مي كند كه مي توان با پيش بيني مسائل و بهره گيري از ظرفيتهاي موجود در كشور ، شرايط را براي حذف دغدغه هاي مردم و جامعه فراهم كنيم كه اين ممكن نخواهد بود مگر با برگزاري منظم جلسات و ترغيب همه نهادها و ارگانهاي دولتي براي برنامه ريزي در حوزه جوانان.
وي با تصريح براينكه كارهاي زيادي بايد در بخش جوان صورت بگيرد اظهارداشت : با وجود قدمهاي مثبت در اين زمينه اما بايد به تلاشهامان اضافه كنيم.
عباسي ادامه داد: بايد اين امكانات و ظرفيتها شناسايي و در يك بخش مشخص تجميع شود تا پس از برنامه نويسي و تصميم سازي توسط اين ستاد در اجرا اثر گذاري آن مشهود شود.
وي از ستاد ملي ساماندهي امور جوانان به عنوان ستاد تجميع امكانات و همه توان ها نام برد و افزود : جوانان به خاطر تعداد و تاثير گذاري شان بسيار اهميت دارند و بايد هيچ موردي مغفول واقع نشود .
وي حضور نخبگان جوان دراين نشستها را امري ضروري دانست و پيشنهاد كرد با دعوت تعدادي از اين افراد آنچه كه ممكن است از چشم مسوولان واعضاي ستاد دور مانده باشد به واسطه حضور آنها بيان شود.
شايان ذكر است دراين نشست كه صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد علاوه بر بررسي پيشنهادات چهل وسومين جلسه ستادملي ساماندهي امور جوانان شيوه نامه اجرايي برنامه هاي بزرگداشت روز 18 بهمن سال 90 در سطح دستگاههاي عضو ستاد ساماندهي امور جوانان مورد بررسي قرار گرفت./ر

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن