تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813368141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه استان قزوين/ديدار استاندار قزوين با خانواده شهداي جهاد كشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه استان قزوين/ديدار استاندار قزوين با خانواده شهداي جهاد كشاورزي
خبرگزاري فارس: ديدار استاندار قزوين با خانواده شهداي جهاد كشاورزي، كلنگ‌زني گازرساني به پنج روستاي آبيك، حضور دانشگاه آزاد قزوين در نمايشگاه ساپكو و ... از اهم اخبار كوتاه استان قزوين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، استاندار قزوين با تعدادي از خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين ديدار كرد.
استاندار قزوين در اين ديدار اظهار داشت: امروز فضاي خدمتگزاري دولت نهم را بايد در رفتار و منش خود متجلي و نمايان كنيم.
سيد علي‌اكبر طاهايي افزود: امروز عطر خدمت به مردم سراسر كشور را فرا گرفته و اين حركت برگرفته از رهنمودهاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در زمينه خدمتگذاري به مردم و جهاد و تلاش در اين مسير با ارزش است.
وي افزود: در شرايط فعلي دغدغه‌هاي يك جهادگر در حوزه كشاورزي بايد توجه و حركت در مسير دغدغه‌هاي رهبري باشد و شهيدان زماني از ما خشنود هستند كه به دغدغه‌هاي رهبري توجه داشته باشيم.
استاندار تصريح كرد: هنر امام راحل (ره) تربيت جوانان خداجوي بسيجي بود و شهدا كه خود تربيت يافته مكتب آن معمار بزرگ انقلاب اسلامي بودند با ايثار و از خود گذشتگي، فرهنگ جهادي را به ميان جامعه و جوانان آورند.
در حال حاضر 276 نفر از ايثارگران دفاع مقدس و خانواده‌هاي شهدا در سازمان جهاد كشاورزي استان قزوين مشغول به فعاليت و خدمت‌رساني به مردم هستند.

* كلنگ‌زني گازرساني به 5 روستاي آبيك
كلنگ عمليات گازرساني به پنج روستاي خرم‌پشته، رضي‌آباد، گيلزور، ابراهيم‌آباد و خاكشان از توابع شهرستان آبيك به زمين زده شد.
مشاور مديرعامل و رئيس امور قراردادهاي شركت گاز استان قزوين در زمينه وضعيت گازرساني به اين پنج روستا اظهار داشت: با اجراي پروژه گازرساني به روستاهاي خرم‌پشته، رضي‌آباد، گيلزور، ابراهيم‌آباد و خاكشان تعداد 781 خانوار در اين مناطق زير پوشش شبكه گازطبيعي قرار مي‌گيرند.
علي حجتي‌پور افزود: بعد از اجراي اين پروژه تعداد 600 عدد انشعاب در منازل نصب مي‌شود و از مردم اين پنج روستا خواستاريم تا براي تسريع در امر گازرساني، همكاري‌هاي لازم را با شركت گاز و پيمانكار پروژه داشته باشند.

* حضور دانشگاه آزاد قزوين در نمايشگاه ساپكو
دانشگاه آزاد قزوين در نمايشگاه تخصصي ساپكو كه با هدف ارائه دست آوردهاي جديد صنعتي شركت ايران خودرو برگزار شد، حضور يافت.
در اين نمايشگاه كه مراكز علمي ديگري هم چون، دانشگاه صنعتي شريف، علم و صنعت و خواجه نصير حضور داشتند، غرفه دانشگاه آزاد قزوين با به نمايش گذاشتن ربات‌هاي امدادگر و فوتباليست توجه بازديد كنندگان داخلي و خارجي را جلب كرد.

* برگزاري گردهمايي تشكل‌هاي دانش‌آموزي قزوين
گردهمايي بزرگ تشكل‌هاي دانش‌آموزي دختران ناحيه 2 قزوين با حضور دانش‌آموزان تشكل‌هاي مختلف عضو بسيج، شوراي دانش‌آموزي، اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي، سازمان دانش‌آموزي در سالن اجتماعات كوثر برگزار شد.
اجراي سرود دانش‌آموزي و پخش كليپ‌هايي در مورد انقلاب، برگزاري مسابقه و اهداي جوايز از جمله برنامه‌‌هاي اين مراسم بود.

* توزيع 40 بخاري در منطقه رودبار شهرستان
40 دستگاه بخاري استاندارد بين مدارس منطقه رودبار شهرستان توزيع شد.
اين تعداد بخاري استاندارد با توجه به اولويت بين مدارس اين منطقه توزيع شود.
انتهاي پيام/ح20

شنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن