تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819146020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ورزش ايران
نايب قهرماني تيم فوتبال نوجوانان ايران در تورنمنت ابوظبي
تيم فوتبال نوجوانان ايران با تساوي سه بر سه برابر تيم ژاپن نايب قهرمان تورنمنت ابوظبي شد. در اين رقابت‌ها كه با حضور 4 تيم به ميزباني ابوظبي برگزار شد رضا كرملا چعب، بازيكن كشورمان، بهترين بازيكن اين تورنمنت لقب گرفت. در ديگر بازي اين تورنمنت قطر يك بر صفر امارات را شكست داد و قهرمان تورنمنت شد.ايران با چهار امتياز و تفاضل گل بهتر دوم شد و ژاپن با چهار امتياز به مقام سوم رسيد. امارات ميزبان بدون كسب امتياز چهارم شد. كميته فني برگزار كننده اين رقابت‌ها، رضا چعب، مهاجم شوشتري تيم ملي نوجوانان ايران را به دليل قابليت‌هاي فني به همراه مهاجم تيم ملي قطر به صورت مشترك به عنوان بهترين بازيكنان اين تورنمنت معرفي كرد. علي دوستي مهر سرمربي تيم نوجوانان ايران در پايان اين بازي با تمجيد از عملكرد بازيكنان ايران در برابر ژاپن گفت: مطمئناً ژاپن يكي از تيم‌هاي صعود كننده به جام جهاني آينده خواهد بود و ايران در مقابل تيم ژاپن بازي جانانه‌اي انجام داد. وي ادامه داد: در خط دفاعي نياز به ترميم داريم و كادر فني هم به دنبال ترميم اين خط خواهد بود.

زمان دربي 74 و فينال جام حذفي تغيير كرد
زمان دربي 74 پايتخت بار ديگر تغيير كرد و اين بار سازمان ليگ روز 13 بهمن ماه را براي برگزاري بازي دو تيم استقلال و پرسپوليس در نظر گرفت. به دنبال موافقت AFC براي تغيير زمان ديدار تيم‌هاي ذوب ‌آهن و استقلال، سازمان ليگ ايران هم تغييراتي را در برنامه‌هاي خود ايجاد كرد. عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ در اين باره گفت: بر اساس برنامه‌اي كه تهيه كرده‌ايم ديدار استقلال و پرسپوليس به جاي 14 بهمن در روز پنجشنبه 13 بهمن و از ساعت 18 برگزار مي‌شود. همچنين ديدار فينال جام حذفي كه قرار بود نهم بهمن در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شود با ايجاد تغييراتي در اسفند برگزار خواهد شد كه زمان اين ديدار متعاقباً اعلام مي‌شود.

اميد نمازي: مرخصي رفتن كروش غيرطبيعي نيست
مربي تيم ملي فوتبال با رد اين شايعه كه كروش قهر كرده است عنوان كرد: سفر كروش و مرخصي او طبق قراردادش بوده و اتفاق غير منتظره‌اي نبوده است. اميد نمازي يادآور شد: «در طول تعطيلات دائماً از طريق تلفن و ايميل با كروش در ارتباط بودم و در اين ارتباط‌ها فقط درباره برنامه‌هاي آتي تيم ملي صحبت كرديم. تا جايي كه من مي‌دانم كروش حرفي از قهر يا چنين چيزي نزده است.» وي درباره برنامه‌هاي تيم ملي در آينده توضيح داد: «تيم ملي 12 روز پيش از بازي با قطر اردو دارد كه بايد تصميم بگيريم اين اردو در دوبي باشد يا تهران. ضمن اين كه يك ديدار تداركاتي هم با اردن در دوبي برگزار مي‌كنيم. در نهايت هم براي ديدار برابر قطر آماده مي‌شويم.

پارسامهر: مي‌خواهم در همه مسابقات مدال آور باشم
دارنده مدال طلاي جام جهاني كامپوند در خصوص شروع دوباره تمرينات اين تيم گفت: «پس از ۳ هفته تعطيلي اردو، زمين تمرين در مجموعه ورزشي طرشت مهيا شد تا كمانداران كامپوند بتوانند تمرينات خود را دنبال كنند البته نه در قالب تيم ملي بلكه به شكل آزاد.» «مهتاب پارسامهر» خاطرنشان كرد: «تا آغاز سال آينده اردو و يا مسابقه‌اي در رشته كامپوند نداريم و با شروع سال جديد اردوهاي تيم ملي تشكيل خواهد شد. سال آينده نيز چندين جام جهاني برگزار خواهد شد و من قصد دارم تا در اكثر رقابت‌هاي سال آينده مدال آور باشم.»

شروع خوب مردان و بانوان ايران در پينگ پنگ انتخابي المپيك
مسابقات انتخابي المپيك تنيس روي ميز در نخستين روز خود با پيروزي نمايندگان ايران مقابل حريفانشان پيگيري شد. در نخستين روز از رقابت‌هاي كسب سهميه المپيك 2012 لندن در منطقه آسياي ميانه كه به ميزباني تهران در حال برگزاري است نوشاد عالميان به ترتيب با نتايج چهار بر يك و4 بر صفرمقابل آلبرت شيريوف از ازبكستان و خاوودي از افغانستان به پيروزي رسيد. همچنين محمد رضا اخلاق پسند ديگر نماينده ايران چهار بر صفر از سد المراد هاليكوف ازبكستاني گذشت و در بازي بعدي خود مقابل عبدول صامع جامي از افغانستان چهار بر صفر پيروز شد. نيما عالميان هم برابر عاصت باباسوف از قزاقستان چهار بر دو پيروز شد و در بازي ديگر خود مقابل محمودوف تاجيكستاني چهار بر صفر به برتري رسيد. پوريا عمراني ديگر ملي پوش ايران، چهار بر يك يرمك بكنازاروف از قزاقستان را شكست داد و مقابل زخيري پينگ ‌پنگ باز تاجيكستاني چهار بر صفر پيروز شد. مسابقات انتخابي المپيك در بخش بانوان هم با پيروزي چهار بر صفر ندا شهسواري برابرعزيزاكاريرا از تاجيكستان پيگيري شد و اين پينگ پنگ باز در بازي ديگرش توانست سوسن حيدري از افغانستان را چهار بر صفر شكست دهد. اما سحر رهنما در مقابل شاگارووا از قزاقستان چهار بر صفر شكست خورد و بازي دوم خود را هم به كيم اولگا از ازبكستان واگذار كرد. همچنين مريم صامت 4 بر صفر سميرا ازافغانستان را شكست داد.

اعتراض رويانيان به تغيير زمان فينال حذفي
محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعتراض به سازمان ليگ به خاطر تغيير زمان بازي فينال جام حذفي گفت: براي من جاي سؤال دارد كه چرا بايد بازي‌هاي استقلال به تعويق بيفتد اما با آن همه محروم و مصدومي كه ما داشتيم و اين همه درخواست كرديم به درخواست ما توجهي نشد. اين سؤالي است كه هواداران هم از من مي‌پرسند و اميدوارم سازمان ليگ جواب هواداران پرسپوليس را بدهد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن