تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دختر 15 ساله گفت او را ربوده‌اند تا كتك نخورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دختر 15 ساله گفت او را ربوده‌اند تا كتك نخورد
خبرگزاري فارس: دختر 15 ساله براي آن كه دير بازگشتن خود را به خانه توجيه كند و مورد ضرب و شتم پدرش قرار نگيرد به دروغ مدعي شد وي را ربوده‌اند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس،‌ بامداد ‌چهارشنبه مأموران مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ از ربوده شدن يك دختر 15 ساله با خبر شدند.
مأموران با بررسي اظهارات يك خانواده دريافتند دختر 15 ساله‌اشان از سوي يك مرد جوان ربوده شده‌است و از وي به غير از 3 پيام‌ كوتاه اطلاع ديگري در دست نيست.
رضوانفر داديار شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: مأموران پليس پيام كوتاه‌هاي ارسالي از سوي اين دختر نوجوان را مورد بررسي قرار دادن تا اين كه دريافتند اين دختر نوجوان در پيام‌ها مدعي شده است كه توسط يك مرد جوان ربوده شده است.
وي ادامه داد: تحقيقات در خصوص شناسايي محل اختفاي اين مرد جواتن و همچنين بازگرداندن اين كودك به آغوش خانواده‌اش آغاز شد تا اين كه ساعت 2 بامداد اين دختر 15 ساله به خانه بازگشت.
وي افزود: دختر نوجوان به محض رسيدن به خانه مدعي شد زماني كه قصد بازگشت به خانه را داشته‌ است يك مرد جوان 22 ساله وي را سوار بر يك خودروي پرايد كرده و به زور به خانه‌اش برده است.
اين دختر نوجوان مدعي شد پس از آن كه اين مرد جوان وي را مورد ضرب و شتم قرار داده‌است با خواهش و تمنا از وي خواسته تا او را آزاد كند و اين مرد جوان نيز وي را آزاد كرده است.
رضوانفر گفت: حرف‌هاي اين دختر نوجوان كمي دور از واقع به نظر آمد و همين امر باعث شد تا تحقيقات تكميلي آغاز شود تا اين كه مشخص شد اين دختر بچه 15 ساله دروغ گفته است.
وي ادامه داد: سرانجام اين دختر بجه لب به گفتن حقيقت گشود و مدعي شد به منزل يكي از دوستانش رفته اما زماني كه متوجه گذشت زمان شده است براي آن كه مورد ضرب و شتم پدرش قرار نگيرد اقدام به گفتن اين دروغ كرده است.
تحقيقات در خصوص زواياي پنهان اين پرونده ادامه دارد.
انتهاي پيام/

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن