تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819160738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه آذربايجان شرقي/نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي در تبريز برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه آذربايجان شرقي/نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي در تبريز برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: برگزاري نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي در تبريز، معرفي مدير جديد روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و ... از اهم اخبار كوتاه آذربايجان شرقي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از برگزاري نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي استان در تبريز خبر داد.
ناصر وحيدي‌مهر گفت: اين جشنواره در دو بخش آزاد و نماز در رشته‌هاي طراحي، نقاشي، گرافيك (پوستر)، نگارگري و حجم‌سازي برگزار مي‌شود.
وي اضافه كرد: هزار و 200 اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال شده كه از ميان آنها 150 اثر به بخش مسابقه راه يافتند.
وحيدي‌مهر اظهار داشت: آثار راه يافته به بخش مسابقه در پنج گالري خانه هنر و خانه فرهنگ تبريز از يازدهم تا هجدهم اسفند ماه جاري به نمايش گذاشته مي‌شود.
معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي يادآور شد: نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و انجمن هنرهاي تجسمي آذربايجان شرقي برگزار مي‌شود.

*معرفي مدير جديد روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي
پيمان پاكزاد به‌عنوان مدير جديد روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي منصوب شد.
وي پيش از اين مسئول بخش ارتباط با رسانه اين اداره كل بوده است.
پاكزاد داراي تحصيلات كارشناسي ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعي بوده و از سال 82 تا 84 به عنوان مسئول اطلاع‌رساني ستاد عمليات عمره (حج) كشور و سردبير نشريه «پيك حرم» اين ستاد، فعاليت داشته است.
وي هم‌اكنون به‌عنوان مدرس روزنامه‌نگاري و روابط عمومي در دانشگاه آزاداسلامي واحد تبريز و اداره كل فرهنگ و ارشاد آذربايجان شرقي مشغول تدريس بوده و فعاليت در خبرگزاري‌هاي جمهوري اسلامي (ايرنا) در تبريز، ايسنا در تهران، مطبوعات محلي آذربايجان شرقي، سردبيري روزنامه آذربايجان و جهاد دانشگاهي تهران را در كارنامه خود دارد.

*كشت گلخانه‌اي تا 75 درصد مصرف آب زراعي را كاهش مي‌دهد
مدير جهاد كشاورزي شهرستان آذرشهر گفت: گسترش كشت گلخانه‌اي تا 75 درصد مصرف آب زراعي را كاهش مي‌دهد.
محسن قهرمان‌نژاد افزود: از 15 هزار متر‌مربع فضاي گلخانه‌اي شهرستان آذرشهر، 362 متر مربع به صورت هيدروپونيك (آب كشت) زير كشت مي‌رود و در مجموع 600 تن در سال محصول سالم با كمترين آلودگي به آلاينده‌هاي شيميايي به بازار عرضه مي‌شود.
وي اضافه كرد: گسترش فضاي گلخانه‌اي با توجه به وضعيت آب و هوايي استان مي‌تواند، توان توليد بالقوه شهرستان‌ها در انواع محصولات زير بخش كشاورزي را ارتقا و ريسك توليد را در حد بالايي كاهش دهد.
قهرمان‌نژاد با اشاره به كمبود آب در اين شهرستان به خصوص در بخش زراعي يادآور شد: گسترش كشت گلخانه‌اي تا 75 درصد مصرف آب زراعي را كاهش مي‌دهد و محصولات بهتري را مي‌توان با اين روش توليد كرد.
وي از حمايت آن مديريت از گسترش كشت گلخانه‌اي خبر داد و اظهار داشت: اين مديريت در تلاش است با رفع محدوديت‌هاي گسترش اين نوع كشت، فضاي گلخانه‌اي شهرستان را از نظر كمي ارتقا بخشد.

*همايش بزرگداشت آيت‌الله ميرزا علي‌اكبر مرندي برگزار مي‌شود
همايش بزرگداشت پانزدهمين سالگرد رحلت آيت‌الله ميرزا علي‌اكبر مرندي، ارديبهشت سال آينده در شهر مرند زادگاه اين عارف نامي كشور برگزار مي‌شود.
علي نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان، ضمن تاكيد بر پاسداري از فرهنگ اصيل اسلامي در جامعه، به تشريح خلاصه‌اي از مقام اخلاقي، عرفاني و شخصيت ديني مرحوم آيت‌الله مرندي پرداخت و تجليل از مقام وي را وظيفه همه دوستداران آن بزرگوار و عالمان دين دانست.
وي گفت: سنت حسنه تجليل از چهره‏هاي برجسته تاريخ شيعه، يكي از با بركت‏ترين و مفيدترين سنت‏هاست.
نعمت‌زاده اظهار داشت: مرحوم آيت‏اللّه‏ ميرزا علي‌اكبر مرندي، از جمله بزرگان ديني معاصر و گمنامي هستند كه بايد در پاسداشت مقام اخلاقي و عرفاني و سلوك ايشان، به عنوان يكي از شاگردان مرحوم ميرزا علي آقا قاضي و يكي از علماي بزرگ شيعه، اقدامات موثري صورت گيرد.
انتهاي پيام/ر10

شنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن