تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان؛ پشت پرده نامزدى خاتمى و فشار دوباره به ميرحسين موسوى


واضح آرشیو وب فارسی:الف: اخبار ويژه كيهان؛ پشت پرده نامزدى خاتمى و فشار دوباره به ميرحسين موسوى
دو كلمه هم از وكيل مدافع ساواكى ها و تروريست ها (خبر ويژه)
مديركل مطبوعات داخلي وزارت ارشاد در دولت سابق كه عنصر پشت پرده مطبوعات زنجيره اي و اجاره از آب درآمد، در پوشش استقبال و خوشامد، به تهديد ميرحسين موسوي پرداخت!
عيسي سحرخيز در حالي موسوي را تهديد كرد كه پيش از اين خود تا مرز دفاع و حمايت از نامزدي ساواكي ها و فراماسونرها و بهايي ها پيش رفت. وي در عين حال در سايت ضدانقلابي روز آن لاين با تظاهر به مبارك دانستن احتمال آمدن موسوي مي نويسد: «موسوي با وجود تاكيد بر اينكه «نه اصلاح طلبم، نه اصولگرا» يا «هم اصلاح طلبم و هم اصولگرا» چاره اي ندارد جز اينكه نسبتش را با اين صف بندي سياسي روشن كند.»
همكار نشريات زنجيره اي كه تا مرز به كارگيري همكاران گروهك تروريستي منافقين پيش رفتند مي افزايد: موسوي بايد روشن كند كه چه نسبتي با رويدادهايي كه در دهه هاي اول و دوم انقلاب رخ داده است دارد، بخصوص آنكه خود در برهه اي در قوه مجريه در اين ماجراها ايفاي نقش مستقيم و غيرمستقيم داشته است. از جمله بايد مشخص كند كه وي دست كم چه واكنشي در قبال نقض گسترده حقوق بشر و از جمله بگير و ببندها و اعدام هاي معروف دهه شصت داشته است. درست است كه بسياري عبارت «توقيف فله اي مطبوعات» را اول بار از زبان او شنيده و خود نيز به كار برده اند، اما لازم است كه موسوي خود به صورت شفاف و روشن بگويد در قبال اين تحول و ديگر موارد نقض حقوق اساسي چه واكنشي داشته است.
دفاع از گروهك هاي تروريستي كه به سادگي آب خوردن، خون ملت ايران و منتخبان او را مي ريختند، و متقابلا متهم كردن نظام به نقض حقوق بشر به خاطر برخورد با تروريست هاي محارب، سناريويي است كه پادوهاي ضدانقلاب به نيابت از سازمان هاي اطلاعاتي و جاسوسي غربي در پيش گرفته اند. اخيرا اسناد تازه اي از پيوند برخي مدعيان حقوق بشر (نظير عبادي) با گروهك منافقين منتشر شده است.

شما هم كه دوران اصلاحات را زيرسوال برديد! (خبر ويژه)
«آيا استان بوشهر به جايگاه خود رسيده است؟ هرگز! انتظار مي رفت با فرصت هاي مناسب شاهد پيشرفت همه جانبه در بوشهر باشيم ولي نبوده ايم و باز هم بوشهر همان بوشهري است كه در دفاع مقدس بود، همانگونه مانده است.من نمي خواهم از كارهايي كه در سال هاي گذشته شده است فهرست بدهم. نمي گويم چه كارهايي بايد مي شد و نشده است.»
مطالب فوق بخشي از اظهارات آقاي خاتمي در مسجد جامع عطار بوشهر است .گفته مي شود آقاي خاتمي بعد از اين اظهارات با انتقاد برخي از نزديكان خود روبرو شد كه مي گفتند؛ شما بي آن كه متوجه باشيد دوران 8 ساله اصلاحات و رياست جمهوري خودتان را زير سوال برديد زيرا اعلام كرديد كه از دوران دفاع مقدس تاكنون براي بوشهر هيچ كاري نشده است اين سخن شما يعني اينكه در دوران 8 ساله رياست جمهوري خودتان هم براي مردم بوشهر هيچ قدمي برنداشته ايد. اين عده از اطرافيان خاتمي كه او را در سفر به بوشهر همراهي مي كردند به وي توصيه كردند در سفرهاي ديگر فقط دوران 3 ساله دولت نهم را زير سوال ببرد!!
گفتني است كه خاتمي و اطرافيانش در حالي براي كسب قدرت دست به سياه نمايي عليه دولت نهم مي زنند كه پي در پي دست به مظلوم نمايي زده و ادعاي تخريب اصلاحات از سوي اصولگرايان را دارند!

راست هاى افراطى زير تابلوى چپ و اصلاح طلب! (خبر ويژه)
همكار روزنامه زنجيره اي سلام و نماينده اصلاح طلب مجلس ششم از اصلاح طلب معرفي كردن كساني چون ميرحسين موسوي، محتشمي، كروبي، امامي جماراني، مجيد انصاري و هادي غفاري انتقاد كرد.
اكبر اعلمي در سايت خود مي نويسد: كليه افرادي كه زماني به اردوگاه چپ منسوب و يا وابسته بوده اند، حتي اگر در باورها و مواضع سياسي، فرهنگي و اقتصادي آنان تغيير محسوسي هم حاصل نشده باشد و يا اساساً در عرصه هاي مذكور فاقد مباني فكري مشخصي باشند، به صرف نزديكي به چهره هاي شاخص طيف موسوم به چپ و حفظ روابط و وابستگي هاي عاطفي و قبيله اي و سنتي گذشته، اصلاح طلب محسوب مي شوند...
مثلاً با وجود اينكه آقاي ميرحسين موسوي پس از بيست سال سكوت، بر اساس همين تلقي نادرست و تلقينات جريانات سياسي صاحب تريبون، اصلاح طلب به شمار مي رود! در حاليكه شواهد حاكيست كه نگاه اقتصادي، سياسي و فرهنگي ايشان با مواضع بسياري از مدعيان اصلاح طلبي امروز تناسب چنداني ندارد و وجه افتراق ميان مواضع و باورهاي او با طيف وسيعي از اصلاح طلبان موجود بسيار بيشتر از اختلاف وي با مواضع مدعيان اصولگرايان است!
وي افزود: بر همين اساس شخصيت هائي مانند مرحوم خلخالي و آقايان محتشمي، كروبي، امامي جماراني، بجنوردي، آشتياني، هادي غفاري و انصاري هم كه در بخش عمده مواضع گذشته آنها تغيير چنداني حاصل نشده است، درجبهه گيري هاي جديد در اردوگاه اصلاح طلبان قرار مي گيرند و اتفاقاً جزء چهره هاي شاخص اصلاح طلب معرفي مي شوند.
گفتني است مطابق شاخصه هاي تعريف شده در فرهنگ سياسي، گروه هاي اصلاح طلب كنوني نه فقط «چپ» نيستند بلكه «راست افراطي» هستند، چرا كه شاخصه هاي اصلي راست افراطي نظير اقتصاد آدام اسميتي، نزديكي با آمريكا و سازش با قدرت هاي امپرياليستي از مشخصات شناخته شده آنهاست.

پشت پرده نامزدى خاتمى و فشار دوباره به ميرحسين موسوى (خبر ويژه)
حاميان نامزدي ميرحسين موسوي از فشارهاي تازه افراطيون به وي براي انصراف از نامزدي به نفع خاتمي خبر مي دهند.
در اين زمينه سايت پويش مردمي حمايت از ميرحسين موسوي در خبري اختصاصي نوشت: در آستانه اعلام نامزدي مهندس ميرحسين موسوي فشارها براي جلوگيري از اعلام كانديداتوري وي ادامه دارد و شنيده ها حاكي از آن است كه جناب آقاي موسوي خوئينيها در ديدار با ميرحسين موسوي سعي نموده تلويحاً او را از كانديداتوري در انتخابات دهم رياست جمهوري منصرف سازد. موسوي خوئينيها در اين ديدار يادآور شده كه «آقاي خاتمي را يك تيم كارشناسي متشكل از دوستان وي انتخاب نموده اند و شما نيز بهتر است تابع نظرات يك تيم كارشناسي باشيد». ميرحسين نيز در پاسخ گفته كه «من نيازي به تيم كارشناسي ندارم». همچنين خبر ديگر حاكي است كه وزير اطلاعات دولت اصلاحات طي ملاقاتي كه در شب اعلان كانديداتوري آقاي خاتمي با ايشان داشته اند با مشاهده حال نامناسب آقاي خاتمي و شنيدن اين جمله از وي كه «بدترين تصميم زندگي خود را گرفته ام» تلاش مي كند تا ضمن دلداري دادن ايشان او را مطمئن سازد كه تيم امنيتي وي آمادگي دارد تا با برنامه ريزي دقيق نگرانيهاي خاتمي را مرتفع سازد.
سايت حاميان موسوي با اشاره به افشاي چندي پيش اظهارات بهزاد نبوي كه ميرحسين را ترسو توصيف كرده بود، نوشت: سازمان مجاهدين انقلاب آن خبر را تكذيب كرد و ما هم آن تكذيب را منتشر كرديم در عين حال كه يادآور شديم اصل وجود جرياني در جبهه اصلاحات براي انصراف مهندس موسوي غيرقابل انكار است و بهتر است سازمان و بهزاد نبوي نسبت خود را با اين جريان معلوم نمايند اما هيچ توضيحي در اين زمينه به دست ما نرسيده است.

مگر حضرت عزرائيل بتواند (خبر ويژه)
عضو شوراي مركزي اعتماد ملي در توصيف اصرار دبيركل حزب بر نامزدي مي گويد: كروبي گفته فقط عزرائيل مي تواند مرا از شركت در انتخابات باز دارد.
محمدرضا خباز در گفت وگو با برنا نيوز درباره برخي اظهارنظرها در مورد كنار كشيدن دبيركل حزب اعتماد ملي از انتخابات در دقيقه 90 گفت: من فقط به يك گفته از وي اشاره مي كنم و آن اينكه حجت الاسلام كروبي در جلسه اي در خصوص اين مسئله گفته است فقط عزرائيل مي تواند مرا از شركت در انتخابات رياست جمهوري باز دارد.
وي در خصوص انتخاب غلامحسين كرباسچي به سمت رئيس ستاد انتخاباتي حزب اعتماد ملي و عدم استفاده از افراد داخل حزب در اين منصب گفت: تا آنجايي كه من با مسائل انتخاباتي آشنا هستم، يك فعال سياسي نمي تواند تنها دوستان خود را براي جمع كردن آراء و تبليغات موثر روانه كارزار انتخاباتي كند.

صداى آمريكا:
نجات ايران در رياست جمهورى خاتمى است! (خبر ويژه)
راديو صداي آمريكا از قول يكي از عناصر ضدانقلاب مقيم خارج گفت: شركت آقاي خاتمي در انتخابات مي تواند راهي براي خروج ايران از بن بست باشد.
اين رسانه آمريكايي از قول اميرحسين گنج بخش ضدانقلاب مقيم واشنگتن گفت: مهمترين عامل در زمينه شركت آقاي خاتمي در انتخابات اين است كه يك اجماعي ]!؟[ ميان هواداران نظام به وجود آمده كه ادامه دولت آقاي احمدي نژاد خطرات بسيار هولناكي را به همراه خواهد داشت.
اين عنصر ضدانقلاب اضافه كرد: متاسفانه آقاي نوري شركت نكرده اما شركت آقاي خاتمي بيشتر از اين لحاظ است كه شايد راهي براي خروج ايران از اين بن بست فراهم شود.
وي همچنين مدعي شد احمدي نژاد دستگاه دولتي ايران را از كار انداخته و اين كار بسيار وحشتناك است.
گنج بخش در عين حال از خاتمي به خاطر اين كه واكنش روشني به موضوع حكم حكومتي نداشته انتقاد كرد و گفت انجام تغيير بدون پاسخ روشن در زمينه حكم حكومتي امكان پذير نيست. در ساختار فعلي، رئيس جمهور در لايه چهارم است و قدرت چنداني ندارد.
صداي آمريكا البته توضيح نداد كه هول و وحشتش از عملكرد دولت اصولگرا به خاطر منافع ملت ايران است يا منافع هيئت حاكمه آمريكا.

لولاى اصلى دنبال لولاى فرعي! (خبر ويژه)
«نهضت آزادي از حضور آقاي خاتمي در انتخابات استقبال مي كند» اين عنوان خبر سايت مشاركتي «نوروز» است.
خبرنگار سايت نوروز با اشاره به گفت وگوي خود با محمد توسلي رئيس دفتر سياسي گروهك غير قانوني نهضت آزادي، از قول وي نوشت: «به رغم نقدهايي كه به برخي از عملكردهاي آقاي خاتمي داريم از نامزدي ايشان استقبال مي كنيم.»
وي با ستايش از خاتمي از ساير مدعيان اصلاحات خواست بر سر وي اجماع كنند و از مطالبات غير عملي و حداكثري بپرهيزند.
نهضت آزادي به عنوان سلسله جنبان جريان نفاق شناخته مي شود و در سال هاي اول انقلاب تنش هاي جدي زيادي با خاتمي بر سر اصول انقلاب داشته است. نهضتي ها از خاتمي به خاطر رسميت ندادن به اين گروهك گله مند هستند اما حزب مشاركت در اين ميان سعي كرده نقش لولا را بين اين دو ايفا كند. نهضت آزادي و گروهك هاي مشابه نيز خود نقش لولا را ميان برخي اصلاح طلبان با طرف هاي بيگانه به ويژه آمريكا بر عهده گرفته اند. نفوذ با چند واسطه - يا به اصطلاح لولا- از شگردهاي ديرينه دستگاه هاي اطلاعاتي غربي است. محافل آمريكايي از برخي سران نهضت آزادي با تعابيري نظير «تا دلتان بخواهد آمريكايي هستند» ياد مي كنند.
گفتني است آقاي كروبي كه سال ها از نزديك با اصلاح طلبان در تماس بوده است چند روز قبل با صراحت نسبت به نفوذ بيگانگان در دو گروه حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب هشدار جدي داد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن