تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813469174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقبال مشتريان ايران خودرو از طرح رايگان تنظيم موتور


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: استقبال مشتريان ايران خودرو از طرح رايگان تنظيم موتور
گروه اقتصاد: استقبال دارندگان محصولا ت ايران خودرو در سراسر كشور از طرح رايگان تنظيم موتور نشان از توجه ويژه ايران خودرو به ارائه خدمات مطلوب به مشتريان است.
علي نمكين، معاون شبكه خدمات پس از فروش شركت ايساكو با بيان اين مطلب اظهار داشت: براساس آمارهاي موجود در سال گذشته در اين طرح رقم بي سابقه 52 هزار خودرو پذيرش شده و پيش بيني مي شود امسال مالكان بيشتري در اين طرح مشاركت نمايند.
وي استقبال مردم را در سال جاري فوق العاده عنوان كرد و اظهار داشت: هر سال چندين طرح ويژه طرح بازديد پيش از سفر خودروها در آستانه سفرهاي نوروزي اجرا مي شود و ا زهم اكنون به مردم نويد مي دهيم كه در طرح تنظيم رايگان موتور خود را براي سفرهاي نوروزي آماده كنند.
نمكين در ارتباط با خدمات ارائه شده در اين طرح خاطر نشان ساخت: بر اساس اين طرح، قواي محركه موتوركه مي تواند منشا آلودگي بسيار شديد باشد مورد بازبيني قرار مي گيرد و مراجعه كنندگان نيز هيچ گونه هزينه اي از بابت اين بازبيني پرداخت نمي كنند. همچنين در اين طرح دارندگان محصولا ت توليدي ايران خودرو از دي ماه 1377 به بعد مي توانند به نمايندگي هاي منتخب مراجعه و چنان چه خودرو به قطعه اي نياز داشته باشد مي تواند بدون پرداخت اجرت نصب و تنها با پرداخت بهاي قطعه از اين خدمت بهره بگيرد.
وي در ارتباط با چگونگي شكل گيرياين طرح اظهار داشت: اين طرح ابتدا در 7 شهر صنعتي تهران، اصفهان، اراك، شيراز، تبريز، مشهد و كرج انجام مي شود. كه استقبال مردم، از سال 85 اين طرح در سطح گسترده تري برگزار شد و در حال حاضر 60 شهر بزرگ كشور را در برمي گيرد.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن