تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813396925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پدر متهم به شروع به قتل كودك 22 ماهه‏اش، مجرم شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پدر متهم به شروع به قتل كودك 22 ماهه‏اش، مجرم شناخته شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

فردي كه پرونده‌ي وي به دنبال شكنجه كودك 22 ماهه‏اش در شعبه ويژه قتل دادسراي جنايي تهران جريان داشت، از سوي بازپرس به اتهام شروع به قتل مجرم شناخته شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، عصر روز 2 مهرماه سال جاري با انتقال كودكي 22 ماهه به نام «هادي» به بيمارستان، پزشكان اورژانس بيمارستان در حالي با اين كودك مواجه شدند كه بر اثر وارد آمدن فشار به عناصر حياتي گردنش در حال مرگ بود و نهايتا پزشكان موفق شدند وي را از مرگ نجات دهند.

در پي وقوع اين حادثه، پدر و مادر كودك با دستور بازپرس دادسراي ناحيه 7 تهران بازداشت شدند كه در تحقيقات اوليه، مادر كودك اظهار كرد همسرش اقدام به ضرب و شتم كودك كرده است.

با توجه به آنكه در نقاط مختلف بدن كودك آثار ضرب و جرح و سوختگي مشاهده مي‌شد، اين پرونده به دادسراي امور جنايي تهران ارجاع شد و قاضي محمدحسين شاملو بازپرس ويژه قتل تهران رسيدگي به آن را در دستور كار قرار داد.

بازپرس شعبه اول بازپرسي پس از بررسي‌هاي اوليه، دستور بازداشت پدر كودك را صادر كرد و اين شخص صبح روز 6 آذرماه به دادسراي جنايي انتقال يافت.

به گزارش ايسنا، به دنبال اعترافات متهم، صبح امروز قاضي شاملو براي وي به اتهام شروع به قتل فرزندش قرار مجرميت صادر كرد و پرونده را جهت صدور كيفرخواست به داديار اظهارنظر جنايي ارجاع داد.

گفتني است اين متهم، سرايدار يكي از برج‌ها‌ي مسكوني خيابان ميرداماد است و به شدت به ماده روانگردان شيشه اعتياد دارد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن