تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813356870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرفخاني:31 فيلم به مرحله نهايي جشنواره نماز و نيايش راه يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شرفخاني:31 فيلم به مرحله نهايي جشنواره نماز و نيايش راه يافت
قم - خبرگزاري مهر: قائم مقام دبير سومين جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين از راه يابي 31 فيلم به مرحله نهايي اين جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت الاسلام احمد شرفخاني پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام فراخوان سومين جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين 304 اثر در بخش فيلم به دبيرخانه جشنواره ارسال شد كه پس از بررسي هيات انتخاب 31 اثر به مرحله پاياني راه يافت.

وي تصريح كرد: تمامي اين فيلم‌ها مورد بررسي كامل قرار گرفته است و هيات انتخاب نيز كه از برجسته‌گان سينما بودند مسئوليت اين كار را برعهده داشتند.

شرفخاني در خصوص اعلام اسامي فيلم‌هاي راه‌ يافته به مرحله نهايي گفت: فيلم‌هاي "زيارت به كارگرداني محمود غفاري، "آسمان بالاي سر" به كارگرداني نويد نيكخواه آزاد، "بي بي ملازهرا" به كارگرداني نورالدين عبدالله پور، "آهنگ ابديت" به كارگرداني عباس صالح مدرسه اي، "خورشيد و ماه" به كارگرداني محمد جعفر باقري نيا، "سند آزادي" به كارگرداني محسن خان جهاني و "وقت ديدن رويا" به كارگرداني علي شاهيده" از تهران به مرحله نهايي راه پيدا كردند.

قائم مقام دبير سومين جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين افزود: همچنين فيلم‌هاي "با دست هايم مي خوانمت" به كارگرداني رودابه ايزدي"، "در آستانه" به كارگرداني علي بيات، "راه رفتن روي ريل ها" به كارگرداني سيد وحيد حسيني نامي، "معشوق دل" به كارگرداني مهدي جواري و "در شكم نهنگ" به كارگرداني سعيد گائيني" از قم به مرحله نهايي رسيدند.

شرفخاني در خصوص فيلم‌هاي راه يافته به مرحله نهايي از استان همدان گفت: از اين استان نيز پنج فيلم "بوي خوش سيب" به كارگرداني پدرام گنجي، "به لطافت برگ ها"، "براي او" و "پيله" هر سه به كارگرداني هاشم عليايي مقدم و "پير عشق" به كارگرداني تقي موسيوند به مرحله نهايي رسيدند.

معاون فرهنگي ارشاد قم به فيلم‌هاي راه ‌يافته از انجمن سينماي جوان ايران به مرحله پاياني اشاره كرد و ادامه داد: از اين انجمن نيز فيلم‌هاي "پا برهنه تا صبح" به كارگرداني قاسم انصاري، "عروج فرشتگان" به كارگرداني مصطفي انجمي و مهدي فتحي، "سجاده" به كارگرداني نظير ميرزايي و " نور مقدس" به كارگرداني سعادتعلي سعيد پور به مرحله پاياني راه‌ يافتند.

وي در ادامه "اوج" به كارگرداني مرتضي عدلي از اردبيل، "هجرت از زمين" به كارگرداني سيد حميد مير حسني از كرمان، "پرواز در آب" به كارگرداني مجيد قاسم زادگان از شيراز، "فرش عرش" به كارگرداني محمد صادق حاتمي از مشهد ، " اتل متل يه خدا..."به كارگرداني محمد هادي اميني و قربانعلي طاهرفر از تبريز و "به دنبال او ..." به كارگرداني علي افتخاري نيا از كاشان را از فيلم هاي راه يافته به مرحله نهايي جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين دانست.

شرفخاني ادامه داد: همچنين فيلم هاي "ميانبر" به كارگرداني صابر صفائيان از مازندران، "نيايش شكوفه‌ها" به كارگرداني جمشيد رئوفي از بروجن، "بازگشت" به كارگرداني سيد غلامرضا نعمت پور از لرستان و "پنجره" به كارگرداني آرش رفيعي از اروميه نيز به مرحله نهايي راه‌ يافتند.

سومين جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين به همت انجمن سينماي جوان و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از 23 لغايت 26 دي ماه سال جاري همزمان در قم و 21 شهر ديگر برگزار مي شود.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن