تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813398450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متهمان پرونده قتل پيرمرد 70 ساله مجرم شناخته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: متهمان پرونده قتل پيرمرد 70 ساله مجرم شناخته شدند
خبرگزاري فارس: 3 متهم پرونده قتل يك پيرمرد 70 ساله از سوي بازپرس جنايي تهران مجرم شناخته شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، اواخر ارديبهشت سال 83 اعضاي خانواده يك مرد 70 ساله با مراجعه به آگاهي تهران بزرگ مدعي شدند پدرشان از 6 ماه قبل ناپديد شده و از وي خبري نيست.
مأموران با بررسي دريافتند اين فرد 70 ساله به نام يعقوب سال قبل پس از 30 سال از ايتاليا به تهران آمده و در خانه خودش در حوالي ميدان گلها ساكن شده است.
روشن بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: در بررسي بيشتر مشخص شد يعقوب بخشي از خانه خود را به يك زوج جوان اجاره داده است كه مشخص شد اين زوج جوان يك زوج خلافكار هستند.
وي ادامه داد: اين زوج به نام رضا و راشين داراي سوابق متعدد سرقت بوده و مشخص شد رضا به جرم 14 فقره سرقت خودرو داخل زندان به سر مي‌برد.
روشن افزود: راشين در بازجويي‌ها به ارتكاب قتل يعقوب توسط رضا و فردي ديگر به نام جعفر اعتراف كرد و مدعي شد با انگيزه سرقت از مقتول اقدام به اين كار كرده‌اند.
وي گفت: رضا در بازجويي اوليه مدعي شد روزي به خانه آمده و ديده است كه همسرش با يعقوب اقدام به خوردن مشروب كرده و سپس با هم ارتباط نامشروع برقرار كرده‌اند وي نيز عصباني شده و اقدام به خفه كردن يعقوب كرده است.
بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران ادامه داد: راشين در بازجويي تكميلي اين ادعاي رضا را كذب خواند و مدعي شد رضا از يك هفته قبل نقشه قتل يعقوب را كشيده و جاي دفن جسد وي را نيز مشخص كرده بود.
روشن افزود: رضا و راشين در مهر سال 86 دستگير شدند اما جعفر متهم ديگر پرونده در آبان همان سال در محل اختفايش دستگير شد و در بازجويي به همدستي با اين افراد اعتراف كرد.
وي گفت: با توجه به انجام تحقيقات تكميلي از اين زوج و يعقوب براي آنها قرار مجرميت صادر شد.
انتهاي پيام/ر
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن