تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار احمدي‌مقدم:احضارشدگان از بهترين آثار حوزه آسيب‌هاي اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار احمدي‌مقدم:"احضارشدگان" از بهترين آثار حوزه آسيب‌هاي اجتماعي است
فرمانده نيروي انتظامي فيلم سينمايي "احضارشدگان" ساخته آرش معيريان را يكي از بهترين آثار در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار احمدي‌مقدم در مراسم اكران خصوصي اين فيلم با حضور سردار رادان، حبيب‌الله كاسه‌ساز، محمد خزاعي تهيه‌كننده و جمعي از فرماندهان و مديران فرهنگي نيروي انتظامي گفت: اين فيلم از بهترين محصولات سينمايي در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي و اثري شايسته است.

وي در ادامه تاكيد كرد: "احضارشدگان" هيچگونه بداموزي و آسيبي در پي ندارد و بسياري از فيلم‌هاي سينمايي كه در اين حوزه ساخته مي‌شود آسيب‌زا هستند و براي ترسيم معضلات و آسيب‌ها، زشتي‌‌ها را به نمايش در‌مي‌آورند.

دكتر احمدي‌مقدم اظهار داشت: اين فيلم به خوبي پيامدهاي منفي استفاده از مواد مخدر صنعتي را به نمايش گذاشت. به دليل تاثيرات كار فرهنگي و سينمايي لازم است با زبان سينما و هنر به تبيين و تفهيم واقعيت‌ زيانبار مواد روانگردان و توهم‌زا و اثرات خطرناك آن بپردازيم.

فرمانده نيروي انتظامي ضمن تحسين فيلم سينمايي "احضارشدگان" يادآور شد: ديدگاه صرفاً پليسي و استفاده از زور در برخورد با آسيب‌هاي اجتماعي را ضروري نمي‌دانيم. بر اين باورم كه توجه به كار فرهنگي، اطلاع‌رساني و هشدار نسبت به پيامدهاي اين آسيب اجتماعي مهمترين راهكار در اين حوزه است.

سردار احمدي‌مقدم در پايان ضمن دعوت از خانواده‌ها براي تماشاي كارهاي فرهنگي و سينمايي به ويژه "احضارشدگان" گفت: به نظر من "احضارشدگان" توانسته در ترسيم پيامدهاي شوم مواد مخدر صنعتي و توهم‌زا موفق عمل كند و آگاهي‌هاي اثربخش و هشداردهنده براي جوانان در پي دارد.
 شنبه 30 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن